// شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Ghostrunner 2 با محتوای جذابی به استقبال سال نو می‌رود

به‌روزرسانی جدید بازی Ghostrunner 2 محتوای جذابی را به حالت Roguerunner.exe اضافه خواهد کرد.

استودیو One More Level با انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Ghostrunner 2‌ در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ (۸ فوریه ۲۰۲۴) سال نو قمری را جشن می‌گیرد. این به‌روزرسانی صداگذاری چینی و محتوای جدیدی را به حالت روگ‌لایت Roguerunner.exe اضافه خواهد کرد.

محتوای جدید حالت روگ‌لایت گوست‌رانر ۲ شامل مراحل جدید می‌شود که بازیکن را وادار به استفاده بیشتر از Wingsuit‌ می‌کند. همچنین دشمنان بیشتر و بخش‌های پارکور جدیدی انتظار بازیکن‌ها را می‌کشند که به مهارت بالایی نیاز دارند؛ طوری‌که گیمرها پیش از تجربه چالش‌ها باید مهارت‌های خود را افزایش دهند.

همزمان با این به‌روزرسانی، بسته آیتم‌های تزئینی جدید گوست‌رانر ۲ با نام Dragon Pack منتشر خواهد شد. بسته‌ الحاقی جدید شامل سه پوسته برای شمشیر، سه پوسته برای دست و یک پوسته کاملا تازه برای موتورسیکلت می‌شود. بسته درگون که به‌صورت جداگانه با قیمت ۳/۹۹ یورو به فروش می‌رسد، در سیزن پس و نسخه ‌Brutal Edtion بازی Ghostrunner 2‌ گنجانده شده است.

بازی Ghostrunner 2 در ماه اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد و با فروش ۶ میلیون دلاری موفقیت‌های زیادی را برای استودیو وان مور لول و شرکت ۵۰۵ گیمز به ارمغان آورد. این بازی هم‌اکنون در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده