// جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۷

عرضه Visions of Mana برای ایکس باکس تایید شد

در جریان رویداد دولوپر دایرکت مایکروسافت، تریلر جدید بازی Vision of Mana در دسترس قرار گرفت.

سری Mana را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین در صنعت بازی‌های ویدویی دانست که حق نشر آن در اختیار اسکوئر انیکس بوده و تاحدی هم سن و سال فاینال فانتزی است. بااین‌حال بازی‌های مجموعه Mana جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که همه پسند نبوده و بیشتر مخاطبان خاص خود را دارند.

درگذشته بازی Vision of Mana معرفی شده بود و حال در جریان رویداد دولوپر دایرکت مایکروسافت، مشخص شد که این بازی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه می‌شود. در جریان تریلر جدید بازی، بخش‌هایی از محیط‌ها و همچنین سیستم مبارزات Vision of Mana به نمایش گذاشته شد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Vision of Mana را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. Vision of Mana در سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم ایکس‌باکس:  | فروشگاه گیمینگ فروشگاه تک سیرو، خرید کالای اورجینال با بهترین قیمت و ده روز ضمانت بازگشت و ارسال سریع به سراسر ایران. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و تک‌سیرو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده