// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

تریلر Tekken 8 گیمرها را به کسب آمادگی برای نبرد بعدی دعوت می‌کند

در تریلر لایو-اکشن بازی Tekken 8 مبارزهای مختلفی ازجمله ارسلان اش، کینگ جائه و هافثور یولیوش پی‌یرشون حضور دارند.

شرکت Bandai Namco تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Tekken 8 را پس از پخش تعداد زیادی تریلر برای نمایش شخصیت‌های مختلف به اشتراک گذاشت. در این تریلر دو مبارز حرفه‌ای در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تمام انسان‌های دنیا به مبارزه‌ آن‌‌ها می‌پیوندند. همچنین افرادی مثل ارسلان اش، کینگ جائه و هافثور یولیوش پی‌یرشون، بازیگر نقش کوه در سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در این تریلر حضور دارند.

بازی تکن ۸ به‌عنوان جدیدترین نسخه مجموعه پس از گذشت ۹ سال از انتشار نسخه پیشین عرضه خواهد شد. این بازی داستان قدیمی تقابل دو شخصیت کازویا میشیما و جین کازاما را ادامه می‌دهد. همچنین حالت جدید Arcade Quest به این نسخه اضافه شده است که طی آن بازیکن‌ها با ساختن شخصیتی به مبارزه با گیمرهای دیگر می‌پردازند .

بخش آنلاین بازی نیز با راه‌یابی حالت Battle Lounge کاملا بازسازی شده است. همچنین تکن ۸ در زمان عرضه از دو قابلیت Rollback Netcode برای کاهش تأخیر در پردازش فریم‌های تصاویر و کراس‌-پلی پشتیبانی می‌کند. بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده