// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر زمان عرضه بازی Suicide Squad نبرد با نیروهای برینیاک را نشان می‌دهد

راک‌استدی تریلر زمان عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice را پخش کرد که مبارزه با نیروهای برینیاک را به نمایش می‌گذارد.

بااینکه هنوز قسمت بعدی مجموعه ویدیو Insider بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پخش نشده است، استودیو راک‌استدی تریلر زمان عرضه این ویدیوگیم را به اشتراک گذاشت. این تریلر گیم‌پلی که با «آهنگ ۲» از گروه بلر همراه شده است، مبارزه شخصیت‌های بازی با نیروهای برینیاک و کنایه به اعضای لیگ عدالت را نشان می‌دهد. 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از اتفاقات مجموعه بازی Batman: Arkham ماجراهای چهار شخصیت ددشات، هارلی کوئین، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ را دنبال می‌کند که طی مأموریتی قصد کشتن ابرقهرمانان دنیای DC را دارند. جوخه انتحار یک بازی لوتر شوتر با المان‌های لایو-سرویس است و راک‌استدی ادعا می‌کند که این اثر «بزرگ‌ترین تجربه سینمایی» و «بزرگ‌ترین بازی داستان‌محور» این استودیو است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن‌ ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. خریداران نسخه دیلاکس می‌توانند دو روز زودتر در تاریخ ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) به تجربه بازی جوخه انتحار بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده