نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

بازی TopSpin 2K25 استودیو هنگر ۱۳ معرفی شد

شرکت 2K Games با تأیید شایعات قبلی اعلام کرد که استودیو Hangar 13، سازنده Mafia 3 روی بازی TopSpin 2K25 کار می‌کند.

از سال‌ها پیش شایعاتی از کار استودیو هنگر ۱۳، سازنده Mafia 3 روی نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های Top Spin شنیده می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت 2K Games این موضوع را رسما تأیید کرد. توکی گیمز با پخش تریلر جدیدی از بازی TopSpin 2K25 رونمایی کرد که این مجموعه را پس از یک دهه بازمی‌گرداند.

شرکت توکی گیمز بازی TopSpin 2K25 را همزمان با برگزاری مسابقات تنیس آزاد استرالیا، نخستین Grand Slam سال ۲۰۲۴ معرفی کرد که یکی از چهار رقابت برجسته تنیس دنیا به‌حساب می‌آید. یک تیزر کوتاه برای رونمایی از این بازی نیز پخش شد که نگاهی اجمالی به گیم‌پلی دارد. این بازی در زمانی نامعلوم دردسترس کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

طرفدارها باید در هفته‌های آتی منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی TopSpin 2K25 باشند. درحال‌حاضر استودیو هنگر ۱۳ روی نسخه بعدی بازی مافیا کار می‌کند که احتمالا در سیسیل جریان دارد و داستان سوءاستفاده‌های خانواده دون سالیری در اواخر قرن بیستم را به تصویر می‌کشد. ظاهرا این بازی شباهت بیشتری به دو نسخه اول مافیا دارد و خطی‌تر خواهد بود. آگهی‌های شغلی Hangar 13 نیز نشان می‌دهند که این نسخه با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده