// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

واکنش منتقدین به بازی The Last of Us Part 2 Remastered

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شده و شاهد بازخوردهای عالی‌ای این بازی هستیم.

بازی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را به‌دست آورد و عنوان بازی سال ۲۰۲۰ را هم از آن خود کرد. نکته‌ای که وجود داشت، این بود که The Last of Us Part 2 برای زمان خود از نظر بصری کیفیت بالایی را ارائه می‌کرد. حتی با ورود به نسل نهم و گذشت سه سال از عرضه بازی‌های انحصاری و غیر انحصاری مختلف، می‌توان گفت که ساخته استودیو ناتی‌داگ از این حیث قابل ستایش است.

بااین‌حال سونی و ناتی داگ تصمیم به ریمستر کردن The Last of Us Part 2 گرفتند. البته که نسخه ریمستر شده بازی، صرفا شامل بازی اصلی با ظاهری بهتر نمی‌شود. بلکه شاهد اضافه شدن یک حالت روگ‌لایت به اسم No Return هستیم. محتوایی که در جریان آن می‌توانید با شخصیت‌های مختلفی از جهان لست آو آس تجربه‌ای متفاوت را کسب کنید.

به‌تازگی میانگین نمرات بازی The Last of Us Part II Remastered منتشر شده و شاهد بازخوردهای عالی‌ای هستیم. در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان بازی خواهیم انداخت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

The Last of Us Part 2 Remastered

  • سازنده: ناتی‌داگ
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن ماجراجویی / روگ‌لایت (حالت No Return)
  • تاریخ انتشار: ۲۹ دی ماه

الی در مسیر انتقام در بازی The Last of Us Part 2 Remastered

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Last of Us Part 2 Remastered بهترین راه برای تجربه یکی از بهترین بازی‌هایی است که تابه‌امروز ساخته شده است. محتواهای جایزه‌ای عالی [اشاره به No Return] و جلوه‌ بصری این ۱۰ دلار هزینه بیشتر را بسیار ارزشمند کرده است و دقیقا همان بهانه‌ای است که برای تجربه مجدد این اثر شاهکار مدرن به آن نیاز دارید.

گاد ایز گیک: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Last of Us Part II Remastered یک مجموعه متراکم شده از محتویاتی است که به‌واسطه یک حالت روگ‌لایت سرگرم کننده، محتویات بیشتری از داستان اصلی را نشان می‌دهد.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

این پولیش‌ترین نسخه از چشم‌انداز ناتی‌داگ است. همچنین پر از محتوا است.

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

بزرگ‌ترین ارزش این ریمستر، حالت No Return است که به‌خوبی نشان می‌دهد که به چه اندازه گیم‌پلی و سایر بخش‌های توسعه این بازی ارزشمند هوشمندانه کار شده است. از نظر بصری هم صرفا یک ارتقا ساده برای پلی استیشن 5 به حساب می‌آید و از نظر قیمت ارتقای این پکیج «به شما اطمینان می‌ٔهم که مجددا این کار را [برای این محصول] خواهم کرد».

گیمینگ‌بولت: ۹۰ از ۱۰۰

باوجود کمپینی که به مرور زمان بهتر می‌شود، یک حالت روگ‌لایک جدید و پاداش‌های دیگر، The Last of Us Part 2 Remastered بهانه بسیار خوبی است تا مجددا مگنوم اوپس درخشان ناتی‌داگ را تجربه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده