نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹

ناتی داگ احتمالا در حال ساخت یک بازی کاملا جدید است

براساس اطلاعات منتشر شده از پروفابل لینکدین یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ، به‌نظر می‌رسد این استودیوی بازی‌سازی در حال ساخت یک پروژه جدید است.

پس از عرضه بازی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۲۰ و لغو بخش چندنفره این بازی، استودیو ناتی داگ بیش از ۳ سال است که از بازی جدید و بعدی خود رونمایی نکرده است. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد ناتی داگ در حال کار روی توسعه بازی جدید خود است.

براساس اطلاعات منتشر شده در ردیت، کالین لوریمر، طراح استودیو با به‌روزرسانی پروفایل لینکدین خود اعلام کرده است که مشغول توسعه پروژه جدید استودیوی ناتی داگ است. لوریمر که از سال ۲۰۲۱ به جمع این استودیو اضافه شده است سابقه کار روی سریال The Last of Us شبکه HBO را نیز در کارنامه خود دارد. با اینکه هیچ اسمی از این پروژه در دست ساخت اعلام نشده است، اما شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی پیرامون آن شنیده می‌شود و به‌نظر می‌رسد که بازی بعدی ناتی داگ یک IP جدید خواهد بود.

پس از اینکه کاربران و گیمرها در نسخه ریمیک بازی The Last of Us Part 1 که در سال ۲۰۲۲ برای کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار شد طرح‌های مفهومی را کشف کردند، بسیاری اعتقاد دارند پروژه بعدی این استودیو یک بازی فانتزی خواهد بود. البته شایعاتی نیز درخصوص بازی The Last of Us Part 3 نیز به گوش می‌رسد. چندی پیش استودیوی ناتی داگ اعلام کرد که به‌صورت همزمان در حال کار روی توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است.

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده