نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹

بازی بتل رویال Halo احتمالا لغو شده است

بعد از انتشار شایعات مختلف در خصوص ساخت بازی بتل رویال Halo، به‌نظر می‌رسد که فرایند توسعه این پروژه لغو شده باشد.

پیش از این اطلاعات فاش شده از بازی‌های سری Halo نشان می‌دادند که یک پروژه بتل رویال در ارتباط با این بازی توسط استودیوی Certain Affinity در دست ساخت است. تاکنون چندین خبر و شایعه دیگر نیز در این رابطه مطرح شده است که بیش‌ازپیش به این ادعا قوت می‌بخشیدند. Certain Affinity در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که با همکاری 343 اینداستریز روی تحول تجربه بازی‌های هیلو «به روش‌های جدید و هیجان انگیز» کار می‌کند.

بعدها هم این تیم به کار روی «یک برنامه بزرگ و جدید برای این مجموعه» اشاره داشتند که به زعم بسیاری، منظور همان بازی بتل رویال هیلو است که با اسم رمز Tatanka شناخته می‌شود. حالا به‌نظر می‌رسد که بعد از گذشت نزدیک به دو سال، پروژه ساخت Tatanka لغو شده باشد. نیک بیکر از XboxEra در جریان اپیزود جدید پادکست XboxEra مدعی شده که اخباری از لغو پروژه ساخت Tatanka به آن‌ها رسیده است. colteastwood، دیگر اینسایدر ایکس باکس نیز این خبر را تأیید کرده است.

بازی بتل رویال هیلو

ژانویه سال گذشته بود که اعلام شد، باوجود شروع پروژه Tatanka به‌عنوان یک بازی بتل رویال، این ایده از آن زمان مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. همچنین توسعه‌ی بازی روی آنریل انجین 5 از دیگر اخباری بود که در این رابطه منتشر شد. اینکه بالاخره این پروژه به‌طور کامل کنسل شده باشد یا اینکه ماهیت آن به چیز دیگری تغییر کرده باشد، فعلاً نامشخص باقی‌مانده است.

ضمناً باید مثل همیشه به این نکته اشاره داشت که این بازی اصلاً به‌صورت رسمی معرفی نشده است و تمام این اخبار در حد یک شایعه خواهند بود تا اینکه منبع رسمی به آن واکنش نشان دهد. ویندوز سنترال در گزارشی که سال ۲۰۲۰ درباره بخش بتل رویال بازی Halo Infinite منتشر کرده بود، توضیح داد که این حالت بیشتر برای کاربران تازه‌وارد طراحی شده است و نسبت‌به حالت‌هایی نظیر Big Team Battle و Arena دشواری کمتری از لحاظ رقابتی دارد.

گویا هدف این حالت جذب بازیکنانی است که معمولا مشتاق به تجربه‌ی بازی‌های هیلو نیستند؛ بنابراین احتمالا گیمرهای فورتنایت، Call of Duty Warzone یا Apex Legends را هدف گرفته است. این می‌تواند به تجربه‌ای PvE (بازیکن دربرابر محیط) نظیر حالت Horde بازی Gears of War یا تجربه‌ای PvPvE (بازیکن دربرابر سایر بازیکن‌ها و محیط) مانند حالت Warzone بازی Halo 5 اشاره داشته باشد. این احتمال نیز وجود دارد که منظور آن‌ها حالتی برپایه‌ی بتل رویال باشد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده