// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۳

بازی Forza Motorsport میزبان پیست جدید و موارد جذاب بیشتری می‌شود

به‌ روز رسانی چهارم بازی Forza Motorsport علاوه‌بر پیست Daytona، مودهای جدید را به این اثر اضافه می‌ کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از استودیو Turn 10، بازی Forza Motorsport طی به‌روزرسانی چهارم اثر بهبود می‌یابد و بسیاری از مشکلات آن برطرف می‌شود. همچنین استودیو ترن ۱۰ قصد دارد با کار مداوم روی فورتزا موتوراسپورت، طی به‌روزرسانی‌های ماهیانه آن را بهبود بخشد و محتوای‌‌های جدیدی به آن اضافه کند تا درنهایت بتواند به وعده‌های خود عمل کند.

به‌روزرسانی چهارم در تاریخ ۲۶ دی منتشر می‌شود و پیست بین‌المللی Daytona را به بازی اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی شامل دو طرح ۲/۵ مایلی Tri-oval Circuit و ۳/۵۹ مایلی Sport Car Circuit می‌شود. همچنین یک تور جدید در قالب Italian Challenger به بخش Career Mode اضافه خواهد شد که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا «چگونگی تبدیل شدن بی‌چون و چرای خودروهای ایتالیایی به یک سرمشق در صنعت اتومبیل را متوجه شوند.»

علاوه‌بر موارد ذکر شده، این به‌روزرسانی خودروهای جدید، ویژگی‌های جدید Car Pass، رویدادهای جدید Open Tour، جوایز و رویداد‌های چندنفره جدید را به فورتزا موتواسپورت اضافه می‌کند. استودیو Turn 10 جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی چهارم را در آینده منتشر خواهد کرد. بازی Forza Motorsport هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده