نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

توسعه Fable با موج جدید استخدام پلی‌گراند گیمز سرعت می‌گیرد

استودیو پلی‌گراند گیمز ۱۸ توسعه‌دهنده جدید را برای کار روی بازی Fable استخدام کرد که نشان از افزایش سرعت توسعه دارد.

استودیو Playground Games، سازنده بازی‌های Forza Horizon اخیرا دست به استخدام تعدادی توسعه‌دهنده زد. پلی‌گراند گیمز در چند هفته گذشته ۱۸ کارمند جدید را جذب کرد که بسیاری از آن‌ها روی بازی جدید Fable کار خواهند کرد؛ اثری که سال گذشته به نمایش درآمد. این استودیو طراح کاراکتر، طراح نورپردازی، طراح محیط، دستیار طراحی بازی، یک طراح سطح ارشد و غیره را به خدمت گرفته است تا از موفقیت نسخه بعدی بازی فیبل اطمینان حاصل کند.

طرفدارها از سال ۲۰۱۰ برای تجربه نسخه جدیدی از بازی فیبل انتظار می‌کشند و اکنون استودیو Playground Games با استخدام توسعه‌دهنده‌های تازه با جدیت روی این بازی مورد انتظار کار می‌کند. بازی جدید Fable در رویداد Xbox Games Showcase سال ۲۰۲۰ معرفی شد، اما از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت. درحال‌حاضر با پیوستن توسعه‌دهنده‌های بیشتر به استودیو پلی‌گراند گیمز به‌نظر می‌رسد که توسعه این بازی سرعت بیشتری خواهد یافت.

استخدام چندین طراح کاراکتر احتمالا نشان از تمرکز بازی جدید فیبل روی کاراکترها دارد؛ درحالی‌که پیوستن طراح‌های نورپردازی و محیط احتمالا نوید ارائه جلوه‌های بصری خیره‌کننده را می‌دهد. استودیو پلی‌گراند گیمز یکی از تهیه‌کننده‌های بازی تحسین‌شده Baldur’s Gate 3 را نیز استخدام کرده است که می‌تواند کمک بزرگی به موفقیت بازی Fable بکند.

استخدام افراد جدید نشان می‌دهد که استودیو Playground Games وارد مرحله جدیدی از توسعه شده است. باتوجه‌به اینکه نسخه جدید Fable در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، احتمالا این بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و طرفدارها نباید زمان زیادی را برای بازگشت به دنیای آلبیون منتظر بمانند. درحال‌حاضر سخنی از زمان عرضه این بازی به میان نیامده است، اما بازیکن‌ها احتمالا باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منتظر تجربه بازی جدید Fable باشند.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده