// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱

کالکشن بازی Gears of War یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد

طبق یک ادعا جدید، استودیو کوالیشن مشغول آزمایش بازی Gears of War Collection است و احتمالا تا ماه های آینده منتشر خواهد شد.

طرفداران سری بازی Gears of War مدت‌ها است که در انتظار نسخه کالکشن این مجموعه هستند و طی سال‌های گذشته، شایعات بسیاری از Gears of War Collection منتشر شد. به‌تازگی اعلام شد که این نسخه با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ در دست توسعه قرار دارد؛ همچنین طی پادکستی تایید شد که استودیو کوالیشن مشغول انجام آزمایش‌های داخلی روی نسخه کالکشن گیرز است.

طرفداران حدس می‌زنند که این نسخه مانند بازی Halo: The Master Chief Collection، آثار قبلی مجموعه گیرز را کنار یکدیگر قرار می‌دهد؛ نسخه کالکشنی که ممکن است بازی‌های قدیمی در آن بازسازی یا ریمستر شوند. اطلاعات زیادی از این مجموعه منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که شامل نسخه اول بازی (Ultimate Edition)، نسخه دوم، نسخه سوم، نسخه چهارم و Gears of War: Judgement می‌شود.

یکی از کاربران توییتر این اطلاعات را از پادکست Infinite منتشر کرده است؛ پادکستی که مدعی همکاری استودیو ۳۴۳ اینداستریز در توسعه بازی Indiana Jones شد. همچنین ادعا شد که استودیو کوالیشن همچنان در حال کار روی یک آی‌پی جدید فارغ از سری بازی گیرز است. هنوز مشخص نیست که بازی Gears of War Collection در چه تاریخی عرضه خواهد شد. اگر این اثر در مرحله آزمایش قرار داشته باشد، این بدان معنا است که نسخه کالکشن گیرز قابل‌بازی است و در صورت پشت سر گذاشتن این مرحله می‌تواند تا ماه‌های آتی عرضه شود.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده