// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵

رپر معروف روی بازی GTA 6 کار می‌کند

ظاهرا T-Pain، یک رپر در بازی GTA 6 چند قطعه موسیقی خواهد داشت و به‌همین دلیل نقش‌آفرینی در GTA 5 برای او ممنوع شده است.

به‌نظر می‌رسد در بازی GTA 6 یک رپر با نام T-Pain چند قطعه موسیقی خواهد داشت و شاید شاهد نقش‌آفرینی او در این بازی هم باشیم. این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی تایید کرد در این پروژه نقش دارد. او که نام کاملش فهیم رشد نجم است، در شبکه‌های مجازی دلیل ترک کردن سرور GTA RP دیسکورد NoPixel را شرح داد و گفت راک‌استار او را از حضور در این سرور منع کرده است؛ زیرا روی GTA 6 کار می‌کند.

نجم گفت: «قبلا در NoPixel حضور داشتم، بعد کار روی جی‌تی‌ای ۶ را شروع کردم و سپس به من گفتند نمی‌توانم نقش‌آفرینی کنم. آن‌ها به من گفتند شاید کسی آلبوم تو را بگیرد و دوباره ضبط کند و افراد بیشتری به آن گوش خواهند داد. من هم گفتم باشد، متوجه می‌شوم، اما از این کار لذت می‌بردم. مسئله‌ای نیست و بعد با آن‌ها روی بازی کار کردم». او سپس به خرید RP توسط راک‌استار اشاره می‎‌کند و با خنده می‌گوید با وجود همکاری این ناشر با RP، نمی‌تواند برای آن‌ها نقش‌آفرینی کند.

شاید او نباید حضورش در GTA 6 را اعلام می‌کرد؛ اما بعید است این موضوع برای راک‌استار چندان مشکل‌ساز باشد. به‌هرشکل باید ببینیم او در این بازی تنها قطعه موسیقی خواهد داشت یا شاهد نقش‌آفرینی او هم هستیم یا خیر؛ زیرا T-Pain از سال ۲۰۲۱ در GTA V ایفای نقش کرده است.


منبع Mp1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده