// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۶

بازی فورتنایت اخیرا با استقبال عالی گیمرها روبه‌رو شده است

بازی Fortnite به‌لطف سیزن OG و تجربیات جدیدی مثل لگو فورتنایت در ماه دسامبر ۲۰۲۳ توسط بازیکنان زیادی تجربه شده است.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، بازیکنان در ماه دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۱.۶ میلیارد ساعت صرف تجربه بازی Fortnite کردند. طبق گزارش شرکت آنالیزی امپر، این عدد از مجموع ساعات صرف‌شده در Call of Duty HQ شامل مدرن وارفر ۲، مدرن وارفر ۳ و وارزون، EA Sports FC 24، روبلاکس و GTA V/ Online در بازه مشابه بیشتر بوده است.

در ماه نوامبر مشارکت کاربران در بازی بتل رویال اپیک رشد چشم‌گیری داشت که به‌لطف سیزن OG چپتر چهارم بازی بود. در این سیزن بازیکنان تجربه مشابهی با سیزن اول بازی داشتند. زمان صرف‌شده در فورتنایت در ماه نوامبر ۱۴۶ درصد بیشتر از ماه اکتبر بود و این نرخ در ماه دسامبر ۹ درصد دیگر هم افزایش یافت. در ماه دسامبر شاهد اضافه شدن سه حالت بازی جدید رایگان به فورتنایت شامل لگو فورتنایت، Fortnite: Rocket Racing و فورتنایت فستیوال بودیم.

لگو فورتنایت با همکاری گروه لگو توسعه یافته است که تجربه‌ای بقا و ساخت‌وسازمحور است. راکت ریسینگ توسط Psyonix، سازنده راکت لیگ ساخته شده است که یک بازی ریسینگ آرکید بسیارسریع است که در آن بازیکنان در زمین‌های مسابقه مختلفی دریفت می‌کشند و پرواز می‌کنند. روند توسعه فورتنایت فستیوال هم برعهده هارمونیکس، سازنده Rock Band بوده است که یک بازی موسیقی است و در آن بازیکنان باید موسیقی‌های پرطرفدار را تنهایی یا با کمک دوستان اجرا کنند.

لوئیس وولدریج، مدیر تحقیقات بازی‌های شرکت امپر دراین‌باره گفت: «با عادی‌تر شدن عرضه لگو فورتنایت، امپر انتظار دارد مشارکت بازیکنان [در فورتنایت] به حالت طبیعی بازگردد. هرچند بازگشت Fortnite OG در سال ۲۰۲۴، محتوای ماه نوامبر ۲۰۲۳ که باعث شد بازی بالاترین تعداد بازیکنان خود را جذب کند، می‌تواند باعث تداوم سلطه این اثر شود».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده