// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Smite 2 با انتشار تصاویر جذابی معرفی شد

استودیو Titan Forgeدر جریان مسابقات قهرمانی Smite از دنباله این بازی با نام Smite 2 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که در جریان مسابقات قهرمانی Smite از بازی Smite 2 رونمایی شد. این دنباله روی استیم، اپیک گیمز استور، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. با اینکه تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، این اثر در بهار ۲۰۲۴ وارد مرحله تست آلفا خصوصی می‌شود.

بازی اسمایت ۲ درهنگام عرضه شامل ۲۵ خدا می‌شود و استودیو Titan Forge می‌گوید قصد دارد تا به‌مرور زمان همه خدایان بازی اصلی را به این دنباله بیاورد. با اینکه برخی از کاراکترهای هنگام عرضه این بازی از نسخه اصلی می‌آیند، خدایان جدیدی هم وجود خواهند داشت. هکاته، ایزدبانوی یونانی پس از تقاضای طرفدارها به این بازی افزوده می‌شود. تراویس براون، مدیرکل مجموعه، Smite 2 را موبایی با تأثیر، استراتژی و خلاقیت بیشتر توصیف می‌کند.

بازی Smite 2 از کراس-پلی و Cross-Progression پشتیبانی خواهد کرد؛ بنابراین پیش‌روی بازیکن قابل انتقال بین پی‌سی و کنسول‌ها است. این ویدیوگیم با آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و تایتان فورج می‌گوید که این موتور باعث شده است تا آن‌ها تمام سیستم‌های مهم بازی و المان‌های بصری آن را دوباره طراحی کنند. درجریان نطق مراسم به‌شوخی گفته شد که برخی از اجزای بصری بازی اصلی روی فلش، نرم‌افزار پویانمایی درحال‌حاضر منسوخ اجرا می‌شدند.

طبق ادعای سازنده‌ها، هدف از عرضه Smite 2 تقویت بازی در تمام زمینه‌ها درعین حفظ حس‌وحال اسمایت است. بازی همچنان سوم-شخص خواهد بود و در زمان ورود به شروع تست آلفا از دسته و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد. تایتان فورج همچنان از Smite پشتیبانی خواهد کرد و بازی در آینده میزبان ۱۳۰مین قهرمان خود خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده