نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

به‌روزرسانی مشکل‌ساز Resident Evil Revelations کنار گذاشته شد

کپکام به‌روزرسانی اخیر نسخه کامپیوتر Resident Evil Revelations را برای رسیدگی به مشکلات فنی بازگردانی کرده است.

شرکت Capcom اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه کامپیوتر Resident Evil Revelations منتشر کرد تا یک DRM جدید با نام Enigma Protector را به بازی اضافه کند. با‌این‌وجود این بازی از زمان انتشار به‌روزرسانی یادشده با واکنش‌های منفی زیادی در استیم روبه‌رو شده است.

به‌نظر می‌رسد این DRM باعث مشکلاتی در عملکرد فنی Resident Evil Revelations شده است و باعث بروز خطاهایی حین تجربه بازی می‌شود. همچنین بازیکن‌ها اعلام کردند که این DRM نرخ فریم بازی را کاهش می‌دهد و عملکرد حالت‌های گوناگون را مختل کرده است. حال کپکام در بیانیه‌ای روی استیم تأیید کرد که به اعتراض بازیکن‌ها رسیدگی می‌کند و به‌روزرسانی اخیر بازی Resident Evil Revelations را بازگردانی می‌کند.

شرکت Capcom در بیانیه جدیدی اظهار داشت: «باتوجه‌به مشکلاتی که در آخرین به‌روزرسانی بازی Resident Evil Revelations گزارش شد، آن را بازگردانی کردیم. به‌خاطر ناراحتی به‌وجود آمده برای بازیکن‌ها عذرخواهی می‌کنیم و به‌روزرسانی را پس از رفع مشکل مجددا دردسترس گیمرها قرار خواهیم داد.»

شرکت کپکام اخیرا بازی‌های زیادی را با Enigma Protector DRM به‌روزرسانی کرده است که از‌جمله آن‌ها می‌توان به نسخه کامپیوتر بازی‌های Mega Man Battle Network Legacy Collection و Ghost Trick: Phantom Detective اشاره کرد. کنفرانس ماه نوامبر کپکام نشان می‌دهد این شرکت برای محدودسازی استفاده از مادها روی بازی‌های کامپیوتر خود اقدام به به‌روزرسانی DRM کرده است؛ چراکه این ناشر استفاده از مادها را نوعی تقلب می‌داند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده