// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳

بازی‌های آینده دی سی با فیلم‌ها و سریال‌ها در یک دنیای مشترک جریان دارند

دیوید حداد، رئیس بخش گیمینگ برادران وارنر اعلام کرد که مشغول ساخت بازی‌هایی است که به‌طور مستقیم در دی سی یونیورس جریان دارد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر با ساخت‌بازی‌های جدید قصد دارد بیشتر از پتانسیل مجموعه‌های دی سی مثل بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Wonder Woman در آینده نزدیک در صنعت بازی‌های ویدیویی استفاده کند.

استودیوهای برادران وارنر ساخت پروژه‌های جدید که به‌طور مستقیم با فیلم و سریال‌های دی سی یونیورس که توسط جیمز گان و پیتر سفران مدیریت می‌شود ارتباط دارد و در یک دنیای مشترک جریان خواهند داشت. دیوید حداد، مدیر بخش گیمینگ برادران وارنر طی مصاحبه‌ای با رسانه ورایتی از اهمیت ساخت بازی‌ها و استفاده از آن‌ها برای جذب طرفداران به آثار برادران وارنر گفت:

«از منظر بخش‌‌های اجرایی برادران وارنر، کشف شدن فرنچایزها از اهمیت زیادی برخوردار است. بازی‌های ویدیویی نقش مهمی را در هیجان‌انگیر ماندن مجموعه آثار ایفا می‌کند؛ چراکه در شرایطی که طرفداران در حال استفاده از محتواها هستند، ویدیوگیم‌ محتوای مورد علاقه‌ آن‌ها محسوب می‌شود.»

هنوز مشخص نیست که ارتباط داستانی این آثار چگونه خواهند بود، اما می‌توان حدس زد که روند ساخت ‌آن‌‌ها به‌تازگی آغاز شده و زمان زیادی تا انتشارشان باقی مانده است. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن‌ (۲ فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده