نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴

بازی بتلفیلد جدید احتمالا تخریب‌پذیری بالایی خواهد داشت

آگهی شغلی جدید الکترونیک آرتز به اهمیت بالای تخریب‌پذیری در نسخه بعدی سری بتلفیلد اشاره دارد.

با‌اینکه استودیو دایس به‌عنوان سازنده اصلی سری بتلفید شناخته می‌شود اما همیشه استودیوهای دیگری از شرکت الکترونیک آرتز در توسعه این مجموعه مشارکت دارند. استودیو ریپل افکت از تیم‌های پشتیبان سری بتلفیلد به‌شمار می‌آید که اخیرا بازسازی نقشه‌های ارائه شده در حالت Portal بازی Battlefield 2042 را مدیریت کرده است.

به‌تازگی استودیو ریپل افکت آگهی شغلی جدیدی را منتشر کرد که به تمرکز نسخه بعدی بتلفیلد روی تخریب‌پذیری اشاره دارد. با‌توجه به اینکه نسخه اخیر بتلفیلد با انتقادهای زیادی مواجه شد و بسیاری از طرفداران نسبت‌به افت کیفیت تخریب‌پذیری این بازی نسبت به نسخه‌های قبل‌تر شکایت داشتند، به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز به‌دنبال ارائه سیستم تخریب‌پذیری واقعی و پرجزئیات در نسخه آینده سری است.

در توضیح آگهی شغلی ریپل افکت برای جذب کارگردان جلوه‌های بصری آمده است: «ما به‌دنبال یک کارگردان طراحی سه‌بعدی هستیم تا به ما کمک کند واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین جلوه‌های تخریب‌پذیری در صنعت بازی را خلق کنیم. همچنین به توسعه‌دهندگانی برای ارائه بهینه‌ترین و واقعی‌ترین کیفیت بصری درون بازی نیاز داریم.»

حمله به دشمنان در Battlefield 2042

این آگهی شغلی به‌خوبی نشان می‌دهد که سازندگان بتلفیلد جدید به‌دنبال شخصی هستند که به‌طور خاص بخش تخریب‌پذیری را کارگردانی کند. در گذشته تخریب‌پذیری پرجزئیات و واقع‌گرایانه یکی از عوامل محبوبیت و فروش بالای بازی‌های بتلفیلد به‌شمار می‌آمد. این ویژگی به بازیکن‌ها امکان پیشروی پویا در مراحل را می‌داد و آن‌ها می‌توانستند با استفاده از تخریب محیط روی سرنوشت جنگ تاثیر مستقیم داشته باشند.

با‌این‌حال بازی Battlefield 2042 سیستم تخریب‌پذیری بسیار محدودی داشت و بسیاری از بازیکن‌ها اعتقاد داشتند این ویژگی یک عقب‌گرد کامل نسبت‌به بتلفیلد 1 و بتلفیلد V داشته است. باتوجه‌به این بازخوردها، احتمالا تیم سازنده بتلفیلد جدید تمرکز کاملی روی تخریب‌پذیری پرجزئیات، واقع‌گرایانه و گسترده‌تر از همیشه خواهد داشت.


منبع Tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده