نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰

تاریخ انتشار Hitman: Blood Money - Reprisal برای نینتندو سوییچ اعلام شد

استودیو فرال اینتراکتیو از زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman: Blood Money - Reprisal پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو فرال اینتراکتیو تأیید کرد که بازی Hitman: Blood Money - Reprisal در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ ژانویه ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی که هم‌اکنون دردسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد، تنها به‌صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه eShop نینتندو با قیمت ۳۰ دلار قابل خریداری است. همچنین بازیکن‌هایی که این بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از تخفیف ۵ دلاری بهره‌مند شوند.

بازی Hitman: Blood Money - Reprisal به‌عنوان یک نسخه ارتقایافته از بازی‌ اکشن و کلاسیک هیتمن استودیو IO Interactive شناخته می‌شود. این بازی شامل حالت Instinct است که به بازیکن‌ها نقاط مهم، اهداف و نگهبان‌ها را نشان می‌دهد. این حالت درواقع یک ویژگی عالی برای یافتن فرصت مناسب و برنامه‌ریزی برای ترور اهداف است و بازیکن را قادر می‌سازد تا از محیط‌های سندباکس بازی به‌نفع خود استفاده کند. همچنین سیستم مینی‌مپ تازه بازی می‌تواند راه‌های جدیدی را برای کاوش در محیط‌های اطراف نشان دهد. توسعه‌دهنده‌ها یک سیستم هشدار جدید برای بازی طراحی کرده‌اند تا بازیکن‌های در معرض شناسایی توسط دشمن را راهنمایی کند.

هنوز وضعیت پشتیبانی بازی Hitman: Blood Money - Reprisal از صفحه‌نمایش لمسی نینتندو سوییچ مشخص نیست و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه در روزهای آتی بمانیم. درهمین‌حال بازیکن‌هایی که تمایل دارند به تجربه نسخه‌های مدرن‌تر هیتمن بپردازند، می‌توانند بازی Hitman: World of Assassination و حالت روگ‌لایت Freelancer آن را امتحان کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده