نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰

ریمستر The Last of Us Part 2 امکان نواختن بانجو با گوستابو سانتائولایا را فراهم می‌کند

طرفدارها می‌توانند در حالت Guitar Free Play ریمستر The Last of Us Part 2 کنترل گوستابو سانتائولایا را در دست بگیرند و بانجو بنوازند.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در انتهای ماه جاری با قیمت ۵۰ دلار برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و دارندگان نسخه پلی استیشن 4 تنها با پرداخت ۱۰ دلار امکان ارتقاء به این نسخه را خواهند داشت. این بازی نسبت‌به نسخه اصلی دارای بهبودهای قابل‌توجه و محتوای جدیدی است، اما شاید Guitar Free Play را بتوان مهجورترین حالت بازی دانست. این حالت امکان نواختن گیتار در یک مینی‌گیم جدا از داستان بازی را برای گیمرها فراهم می‌کند.

بازیکن‌ها حتی می‌توانند با سازها و شخصیت‌های مختلفی نظیر جول به تجربه حالت Guitar Free Play بپردازند. استودیو ناتی داگ اخیرا با انتشار توئیت جدیدی از راه‌یابی ساز بانجو به این بخش خبر داد، اما شاید امکان نوازندگی با گوستابو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه را بتوان جذاب‌ترین محتوای اضافی نسخه ریمستر دانست. طرفدارها احتمالا کاراکتری با ظاهر این آهنگساز را در جامعه جکسون لست آو آس ۲ به یاد دارند که مشغول نواختن بانجو بود.

دانلود ویدیو از آپارات

ریمستر The Last of Us Part 2 شامل جلوه‌های بصری بهبودیافته، دو حالت گرافیکی، توضیحات توسعه‌دهنده‌ها و سه مرحله تحت عنوان Lost Levels می‌شود که به بازی نهایی راه نیافتند. حالت روگ‌لایک بقامحور No Return نیز در نسخه ریمستر گنجانده شده است که بسیار استرس‌زا خواهد بود و ۱۰ شخصیت قابل تجربه با مهارت‌های منحصربه‌فرد را دردسترس قرار می‌دهد. طرفدارها در تاریخ ۲۲ دی (۱۲ ژانویه) می‌توانند به‌سراغ دانلود این نسخه بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده