// جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

طراح ارشد مأموریت‌های ویچر ۳ به استودیو Rebel Wolves پیوست

استودیو Rebel Wolves که متشکل از اعضای سابق CD Projekt Red است، یکی دیگر از اعضای باسابقه این استودیو را به خدمت گرفت.

نزدیک به دو سال پیش اعضای سابق استودیو CD Projekt Red تصمیم به تأسیس استودیو جدیدی با نام Rebel Wolves گرفتند و از نخستین بازی AAA خود رونمایی کردند که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد. اکنون ربل ولوز از پیوستن یک عضو مهم دیگر از سی‌دی پراجکت به این استودیو خبر داده است.

همان‌طور که رسانه VGC گزارش داد، استودیو ربل ولوز اعلام کرد که ماتئوش توماشکیویچ را به‌عنوان مدیر نوآوری استخدام کرده است. او نزدیک به ۱۳ سال در شرکت CDPR مشغول به کار بود و در این زمان به‌عنوان طراح ارشد مأموریت‌های بسته‌های الحاقی و بازی The Witcher 3، کارگردان مأموریت بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و کارگردان بازی‌های Gwent: The Witcher Card Game و Throne Breaker: The Witcher Tale فعالیت داشت.

ماتئوش توماشکیویچ اظهار داشت: «بازی‌های نقش‌آفرینی بسیاری وجود دارند. با این‌وجود احساس می‌کنم که نه‌تنها فضای کافی برای فعالیت وجود دارد، بلکه بازیکن‌ها همچنان تشنه‌ داستان‌های درگیرکننده هستند. ما قصد ارائه تجربه‌ای را داریم که در صورت تکرار، تصمیمات و مسیرهای متفاوتی را پیش‌روی گیمرها قرار بدهد. هدف من کمک به ساخت چنین اثری درکنار اعضای با استعداد استودیو ربل ولوز است و برای رونمایی از این پروژه بسیار هیجان‌زده‌ام.»

آخرین فعالیت ماتئوش توماشکیویچ به استودیو Riot Games مربوط می‌شود که در ماه دسامبر پس از ۲ سال کار از آن جدا شد. او درکنار کانرد توماشکیویچ، مؤسس و مدیرعامل استودیو روی اولین بازی Rebel Wolves کار می‌کند. ربل ولوز اعلام کرد که این پروژه نقش‌آفرینی، اولین قسمت از یک مجموعه بزرگ‌تر خواهد بود و به‌تازگی وارد مراحل اولیه توسعه شده است. همچنین این استودیو قصد دارد تا سال آينده اطلاعات بیشتری از بازی خود را منتشر کند.

ربل ولوز در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که شرکت NetEase روی نخستین پروژه آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده