// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶

تقاضای مایکروسافت از سونی برای ارائه‌ی مدارک بیشتر رد شد

مایکروسافت شرکت سونی را به مقابله با قرارداد اکتیویژن بلیزارد متهم و تقاضای ارائه مدارک بیشتری کرد، اما این درخواست با مخالفت قاضی مواجه شد.

یک قاضی دعوی در آمریکا تقاضای شرکت مایکروسافت به مجبور کردن سونی برای ارائه مدارک بیشتر، به‌عنوان بخشی از مسئله‌ی حقوقی در تقابل با کمیسیون تجارت فدرال در مورد قرارداد اکتیویژن بلیزارد را رد کرد. بااینکه قرارداد تکمیل شده است، FTC همچنان برای مقابله با آن تلاش می‌کند؛ در صورت موفقیت این کمیسیون، مایکروسافت مجبور به لغو این قرارداد خواهد شد.

در گزارش‌ها اخیر دادگاه، مایکروسافت برای سونی به‌‌دلیل همکاری در جهت مقابله با قرارداد اکتیویژن بلیزارد ابراز تأسف کرد. مایکروسافت ادعا می‌کند که سونی تنها گزارش‌هایی را گلچین کرده و در احضاریه‌ی FTC تحویل داده است که در تقابل با این ادغام قرار دارد. مایکروسافت در این راستا گفت: «بهتر است بیانیه‌های سونی در راستای پیمان سونی و مایکروسافت مورد آزمایشی دقیق قرار بگیرد.»

این درخواست توسط مایکل چپل، قاضی دادگاه با پیغام تمام شدن مهلت بررسی مدارک در آوریل ۲۰۲۳ رد شد. در راستای ناکامی مایکروسافت برای بررسی گزارش‌های ارائه شده، این شرکت طی احضاریه‌ای غیر رسمی از سونی خواستار انجام این بررسی شد که از لحاظ قانونی قابل اجرا نیست؛ در نتیجه برای سونی هیچ اجباری وجود ندارد که چنین بررسی‌ای را انجام دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده