// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۴

ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 رسما آغاز شده است

شرکت سی دی پرجکت رد اعلام کرد که ساخت بازی Cyberpunk 2077 تنها شروع کار بود و نسخه‌ی بعدی آن در دست توسعه قرار دارد.

بازی Cyberpunk 2077‌ که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، عرضه سختی داشت. مشکلات فنی بسیاری عملکرد بازی را مختل کرده بود و باگ‌های بزرگ این اثر را غیرقابل بازی کرده‌ بودند، اما شرکت CD Projekt Red دست از اصلاح و درست کردن سایبرپانک ۲۰۷۷ برنداشت. اکنون این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که مشغول ساخت نسخه بعدی این مجموعه است. پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty، این اثر نقش‌آفرینی به معیاری میان بازی‌های جهان‌باز مدرن به‌دلیل ویژگی‌های ری-تریسینگ و غیره تبدیل شده است.

این بسته‌ الحاقی مثالی بود برای نشان دادن قابلیت‌های اعضای گروه سازنده در موقعیت‌هایی که تمام تمرکز خود را روی یک اثر می‌گذارند. سی‌دی پراجکت رد پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، اکنون تمام تمرکز خود را روی پروژه Orion داده است؛ پروژه‌ای که دنباله‌ی Cyberpunk 2077 است. ایگور سارزینسکی، کارگردان روایی پروژه اورین در توصیف این اثر گفت: «مطمئن هستم که می‌توانیم بازی ویژه‌ای را بسازیم». دنباله بازی Cyberpunk 2077 توسط شعبه بوستون سی‌دی پراجکت توسعه داده می‌شود.

فاصله‌ی زیادی تا انتشار پروژه Orion باقی‌مانده است و سخنان سازندگان این اثر در مورد بازی هیجان‌انگیر به‌نظر می‌رسند. بسته الحاقی فنتوم لیبرتی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ فروشی معادل با بسته‌های الحاقی بازی Witcher 3 داشته است. موفقیت بسته الحاقی Phantom Liberty سطح انتظارات طرفداران از این شرکت را بالا برده است و اکنون این شرکت قصد دارد تا یک اثر خارق‌العاده را بسازد؛ هدفی که در میان سازندگان بازی Witcher 4 نیز صدق می‌کند.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده