نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۹

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با واکنش منفی مواجه شده است

بیشتر رسانه‌ها‎ به تجربه قبل انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بازخوردهای منفی نشان داده‌اند.

حدود ۹ سال از انتشار آخرین بازی دنیای Batman Arkham می‌گذرد و حال استودیو راک‌استدی به طرفداران وعده داده است آن‌ها را بار دیگر با تجربه کوآپ Suicide Squad: Kill the Justice League به این جهان بازگرداند. تیم راک‌استدی بیش از هفت سال مشغول توسعه بازی جدید بوده که در نتیجه آن دنیایی دو برابر بزرگتر از نقشه Batman Arkham Knight خلق شده است. بازیکن‌ها می‌توانند در این دنیای گسترده به مبارزه با انبوه دشمنان پرداخته و همراه‌با دوستان خود ماجراجویی‌های لذت‌بخشی در مبارزه با لیگ عدالت داشته باشند.

حال به‌نظر می‌رسد باوجود تمام این چشم‌اندازهای امیدوارکننده راک‌استدی، بازخوردهای اولیه منتقدان و رسانه‌های معتبر نسبت به تجربه پیش از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منفی بوده است. به‌گفته چند منتقد که موفق شده‌اند چند ساعت از بازی را تجربه کنند، وضعیت بازی ناامیدکننده است و باید نگران نسخه نهایی آن باشیم. نویسنده رسانه IGN در بازخورد خود نوشته است ساختار یکنواخت بازی پس از تکراری شدن شوخی‌های اعضای جوخه انتحار، بسیار خسته‌کننده می‌شود.

ددشات در حال مبارزه با دشمنان در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

همچنین مأموریت‌ها به میدان‌های بزرگ تیراندازی خلاصه می‌شوند و به‌ندرت می‌توان اتفاق پیچیده‌ای در آن‌ها پیدا کرد. به‌گفته منتقد IGN، مأموریت‌هایی ازجمله محافظت از یک آیتم خاص دربرابر حمله انبوهی از دشمنان یا اسکورت مردم عادی تا یک نقطه خاص از نقشه نشان می‌دهند که بازی جدید راک‌استدی در مقایسه با سری بتمن آرکام چیز تازه‌ای برای ارائه ندارد. همچنین سایر بازخوردها به مشکلات پیمایش، تنوع سطحی محتوا و مأموریت‌ها اشاره کرده‌اند.

با اینکه اکثر بازخوردهای منتقدان نسبت‌به Suicide Squad: Kill the Justice League منفی بوده است اما دراین‌میان می‌توان به چند نکته مثبت بازی اشاره کرد. باتوجه‌به نقدهای اولیه، بازی جدید راک‌استدی از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و شخصیت‌ها هرکدام از مدل و انیمیشین‌های باکیفیتی برخوردار هستند. همچنین جذابیت چهار قهرمان بازی باعث می‌شود داستان جذابیت خود را حفظ کند و احتمالا این موضوع بتواند تا حدودی بازی را از بحران نجات دهد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده