نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹

بازی Mortal Kombat 1 به‌زودی میزبان شخصیت کاملیون خواهد بود

سازندگان Mortal Kombat 1 تاریخ اضافه شدن شخصیت کاملیون به فهرست مبارزان کامئو را اعلام کردند.

طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای از زمان انتشار Mortal Kombat 1 نسبت‌به شیوه درآمدزایی نامتعارف این بازی انتقادهای زیادی داشته‌اند. ازطرفی شرکت ندررلم با انتشار به‌روزرسانی‌ها، برگزاری رویدادها و ارائه محتوای جدید به‌خوبی از عهده پشتیبانی پس از انتشار بازی برآمده است. ندررلم در ماه نوامبر شخصیت کوان‌ چی را به فهرست مبارزان اصلی بازی Mortal Kombat 1 اضافه کرد و حال تاریخ اضافه شدن شخصیت کاملیون به فهرست مبارزان کامئو را اعلام کرده است.

با تایید رسمی ندررلم در توییتر، کاملیون در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) به بازی Mortal Kombat 1 می‌آید. این شخصیت برای تمام خریداران کامبت پک در دسترس خواهد بود. سازندگان در ماه دسامبر تریلری با محوریت معرفی کوان چی و نمایش کمبوهای او نمایش دادند که در آن توانستیم اولین نگاه به قدرت‌های کاملیون به عنوان یک مبارز کامئو داشته باشیم. این شخصیت می‌تواند در مبارزه از ترکیب قدرت‌های ویژه کیتانا، جید و میلینا استفاده کند.

استودیو ندررلم برای آینده بازی Mortal Kombat 1 برنامه‌های هیجان‌انگیزی دارد. محتوای آینده این بازی علاوه بر فصل‌های تازه حالت Invasions و مبارزان اصلی و کامئو جدید، شامل یک بسته الحاقی داستانی می‌شود. همچنین ویژگی بازی بین پلتفرمی (کراس-پلی) در ماه فوریه ۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده