نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴

پلی استیشن 5 اسلیم میزبان سه کاور رنگی جدید می‌شود

به‌تازگی در نمایشگاه CES 2024، از سه کاور جدید با رنگ‌های آبی کبالت، نقره‌ای و قرمز آتشفشانی برای کنسول پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی شد.

یکی از ویژگی‌های جذاب کنسول نسل نهمی سونی امکان تعویض کاورهای آن است؛ قابلیتی که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر ظاهر کنسول پلی استیشن 5 خود را تغییر دهند. چند ماه پیش بود که سونی نسخه جدید و کوچک‌تر این کنسول به‌نام پلی استیشن 5 اسلیم را روانه بازار کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2024 از سه کاور با رنگ‌های جدید برای کنسول PS5 Slim رونمایی شده است. براساس تصاویر منتشر شده سه کاور پشت‌ورو با رنگ‌های آبی کبالت، نقره‌ای و قرمز آتشفشانی به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با اینکه تا این لحظه تاریخ دقیق عرضه این سه کاور مشخص نشده است، اما براساس اطلاعات موجود این کاورهای رنگی با برچسب قیمت ۵۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 اسلیم قرار خواهند گرفت.

نکته متمایزکننده کاورهای معرفی شده در نمایشگاه CES 2024 این است که این سه رنگ هم در پشت دستگاه و هم روی کنسول مات هستند. اگر از کاربران به کنسول پلی استیشن 5 اسلیم باشید، احتمالا اطلاع دارید که کاورهای مشکی و سفید موجود کنسول ترکیبی از مات و شفاف است و تنها پشت کنسول را به‌ مات تبدیل می‌کند.

حال نوبت شما است تا نظرات خود در خصوص سه رنگ آبی کبالت، نقره‌ای و قرمز آتشفشانی این کاورهای کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده