// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۳

نام بازی چندنفره کنترل احتمالا مشخص شده است

استودیو رمدی علامت تجاری جدیدی برای یک بازی با نام FBC: Firebreak ثبت کرده است.

اخیرا مشخص شده است رمدی اینترتینمنت یک علامت تجاری برای بازی جدیدی با نام FBC: Firebreak ثبت کرده است. اطلاعات ثبت شده درباره نرم‌افزار کامپیوتر گیمینگ، پوشاک، صدا، ویدیو، تصویربرداری و محصولات مولتی‌مدیا است. تصور می‌شود این علامت مرتبط‌با شوتر کوآپ رمدی در جهان Control باشد که تاکنون با نام پروژه Condor شناخته می‌شد. درحال‌حاضر رمدی چند بازی دردست‌ساخت دارد؛ اما باتوجه‌به زمان معرفی این پروژه‌ها و اسم این علامت تجاری، می‌توان مدعی شد این اثر همان Condor است.

در جهان کنترل که یک بازی فراطبیعی سال ۲۰۱۹ از رمدی است، حریق (Firebreak) منطقه‌ای مرزی است که به شکل یک شکاف غول‌پیکر درآمده و برخی مناطق را از موجودات فراطبیعی جدا می‌کند. همچنین FBC هم احتمالا به اداره فدرال کنترل اشاره دارد؛ همان سازمانی‌که سعی دارد موجودات ماوراطبیعی را کنترل کند.

براساس شنیده‌ها، این بازی شوتر کوآپ بازیکنان را دربرابر محیط قرار می‌دهد و آن‌ها باید با دشمنان جهان کنترل مبارزه کنند و این نیروهای مخرب را جمع کنند. برخی افراد دیگر حدس می‌زنند این علامت تجاری به بسته الحاقی Alan Wake 2 اشاره دارد؛ چون اداره فدرال کنترل در این اثر هم حاضر است و وقایع الن ویک و کنترل در جهان یکسانی رخ می‌دهند.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده