نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

بازی Dead by Daylight به الن ویک خوش‌آمد می‌گوید

استودیو Behavior Interactive با پخش تریلر جدیدی از زمان راه‌یابی کاراکتر الن ویک به بازی Dead by Daylight رونمایی کرد.

استودیو Behavior Interactive تاکنون با توسعه‌دهنده‌های مختلفی در صنعت سینما و بازی همکاری داشته است تا شخصیت‌های مختلفی را به بازی چندنفره و ترسناک Dead by Daylight اضافه کند.

اکنون استودیو بیهیویر اینتراکتیو در جدیدترین همکاری خود به‌سراغ شرکت رمدی اینترتینمنت رفته است تا کاراکتر محبوب الن ویک را به فهرست شخصیت‌های بازمانده (Survivor) بازی Dead by Daylight بیاورد. الن ویک در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ (۳۰ ژانویه ۲۰۲۴) به جمع کاراکترهای قابل تجربه بازی ملحق خواهد شد. با‌این‌وجود بازیکن‌های علاقه‌مند می‌توانند هم‌اکنون کنترل این شخصیت را در بیلد آزمایشی بازی روی استیم در دست بگیرند.

بازیکن‌ها همزمان با ورود شخصیت الن ویک به بازی Dead by Daylight تقویت‌کننده ویژه‌ای با زمان محدود به نام Lights Out را دریافت خواهند کرد. این تقویت‌کننده محیط بازی را تاریک می‌کند و باعث می‌شود بازمانده‌ها در استفاده از تجهیزاتی که در حالت معمول در دسترس هستند، محدود شوند.

بازی Dead by Daylight در کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، اندروید و iOS قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده