نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹

بازی Halo جدید احتمالا در دست ساخت است

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت و استودیوی 343 اینداستریز مدتی است که کار روی بازی جدید Halo را شروع کرده‌اند.

در سال ۲۰۲۱ بازی Halo Infinite عرضه شد، اما از آن زمان سرنوشت مجموعه هیلو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد سران ردموندی‌ها و ۳۴۳ اینداستریز از سال ۲۰۲۲ مشغول توسعه نسخه جدیدی از مجموعه هیلو بوده‌اند. کاربری در شبکه اجتماعی ردیت به این موضوع اشاره کرده است که دو کارمند از اعضای استودیوی ۳۴۳ اینداستریز مشغول کار روی ساخت این بازی هستند.

با استناد به اطلاعات ارائه شده، جاستین دینگز، طراح محیط بازی‌های Halo 4 و Halo 5 و همچنین کارگردان بازی Halo Infinite، در پروفایل لینکدین خود به این موضوع اشاره کرده که در نقش کارگردان هنری از سال ۲۰۲۲ روی پروژه معرفی نشده از هیلو مسئولیت داشته است. ایان اسلاتز نیز دومین فردی است که به‌صورت غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده است. او که از سال ۲۰۱۹ یکی از طراحان ارشد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز بوده در پروفایل خود اعلام کرده است که در حال کار روی سیستم‌ها بازیکن و بخش‌های مختلف آنریل انجین 5 است.

کواپ بازی Halo Infinite

او که هیچ اشاره مستقیمی به هیلو نکرده است، اما طبق شایعات منتشر شده نسخه بعدی این مجموعه با آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد. البته باتوجه‌به اینکه ماه اکتبر ۲۰۲۳ در یک پادکست مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی اشاره شده بود که تیم سازنده در حال کار روی ساخت نسل بعدی هیلو روی UE5 است، پس می‌توان به این نتیجه رسید که پروژه اسلاتز نیز بازی بعدی Halo خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده آیا مایکروسافت یا ۳۴۳ اینداستریز به‌صورت رسمی از این پروژه رونمایی خواهند کرد یا خیر. لطفا اگر شما هم از طرفداران سری هیلو هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما و سایرن به اشتراک بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده