نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

تاریخ رویداد جدید ایکس باکس اعلام شد؛ تایید حضور ایندیانا جونز

شرکت مایکروسافت تاریخ برگزاری رویداد Developer_Direct ایکس باکس ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، زمان برگزاری اولین رویداد ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ اعلام شده است. مایکروسافت در تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه) با برگزاری رویداد Developer_Direct 2024 میزبان طرفداران ایکس باکس خواهد بود. همان‌طور که در گزارش‌های اخیر پخش شده است، انتظار می‌رود در این رویداد نگاهی تازه به چند بازی انحصاری ایکس باکس داشته باشیم.

رویداد Developer_Direct آینده شامل اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Indiana Jones استودیو ماشین‌گیمز که حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود، پشت‌صحنه تولید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، نمایشی عمیق و مفصل از گیم‌پلی بازی Avowed استودیو آبسیدین و نمایش گیم‌پلی جدید بازی Ara: History Untold از استودیو اوکسید اینتراکتیو خواهد بود. بعد از این رویداد شرکت زنیمکس مدیا محتوای جدید The Elder Scrolls Online از جمله فصل، داستان و منطقه جدید را معرفی خواهد کرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در این رویداد نباید طرفداران منتظر اطلاعاتی از بازی‌های اکتیویژن بلیزارند باشند. درحالی‌که اعلامیه مایکروسافت نشان می‌دهد ایکس باکس با دست پر رویداد Developer_Direct بعدی را برگزار می‌کند اما گزارش‌ها احتمال می‌دهند یک غافلگیری مشابه رونمایی از بازی Hi-Fi Rush در سال گذشته را شاهد باشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده