نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱

بازی Helldivers 2 احتمالا دوباره تاخیر خورده است [آپدیت: تکذیب شد]

باتوجه‌ به کنفرانس اخیر سونی در مراسم CES 2024، احتمالا تاریخ انتشار Helldivers 2 به تعویق افتاده است.

آپدیت ساعت ۲۰:۲۸: سونی با انتشار پستی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که بازی Helldivers 2 طبق برنامه در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) عرضه خواهدشد و تاریخ نمایش داده شده در CES 2024 اشتباه بوده است.

متن اصلی خبر: کنفرانس مطبوعاتی سونی در مراسم CES امسال برگزار شد و در آن به جزئیات برخی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ اشاره شد. سونی در یکی از نمایش‌های این کنفرانس، تاریخ عرضه بازی تیراندازی سوم‌شخص و کوآپ Helldivers 2 را روز ۹ اسفند (۲۸ فوریه) امسال نشان داد. باتوجه به اینکه جدیدترین بازی استودیو Arrowhead Game برای انتشار در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود، این احتمال می‌رود که زمان عرضه آن به تعویق افتاده باشد.

این اولین تأخیر زمان عرضه Helldivers 2 نیست. این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ منتشر شود اما سونی درنهایت عرضه آن را به ۲۰۲۴ موکول کرد. در‌حال‌حاضر شرکت سونی و Arrowhead Game به‌صورت رسمی تأخیر بازی Helldivers 2 را اعلام نکرده‌اند و این بازی همچنان در فروشگاه پلی استیشن برای ۱۹ بهمن فهرست شده است. هنوز نمی‌دانیم سونی مرتکب یک اشتباه شده یا تعویق زمان عرضه بازی را زودتر فاش کرده است و باید منتظر اخبار رسمی آینده بمانیم.

بازی Helldivers 2 روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. درحالی‌که نسخه‌ قبلی این سری یک تجربه تیراندازی با دوربین ایزومتریک را ارائه می‌کرد اما توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند بازی دوم را با زاویه دید سوم‌شخص پیش ببرند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده