// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵

بازی‌های هری پاتر جدیدی در راه است

شرکت برادران وارنر به‌دنبال موفقیت Hogwarts Legacy اعلام کرد که بازی‌های بیشتری از دنیای هری پاتر در دست ساخت قرار دارند.

بازی Hogwarts Legacy با فروش بیش از ۲۲ میلیون نسخه و قرارگیری در رتبه نخست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ موفقیت‌های زیادی را برای شرکت برادران وارنر به ارمغان آورد. در راستای این موفقیت تجاری، منطقی به‌نظر می‌رسد که آثار بیشتری از دنیای هری پاتر ساخته و در آینده تقدیم طرفدارهای این مجموعه محبوب شود.

دیوید حداد، مدیر بخش گیمینگ WB Games، طی مصاحبه‌ای با رسانه ورایتی اعلام کرد که بازی‌های بیشتری از هری‌ پاتر ساخته خواهند شد. او بازی رایگان چند‌نفره Harry Potter: Quidditch Champions را مثال زد و گفت که مجموعه‌ای از آثار معرفی‌نشده دیگری در دست ساخت قرار دارند. با استناد به اظهارات دیوید حداد، این بازی‌ها «به طرفدارها اجازه می‌دهند تا هر چه بیشتر در تجربه دنیا، داستان‌ها و شخصیت‌های این مجموعه غرق شوند.»

باعنایت‌به موفقیت بازی هاگوارتز لگسی چندان دور از ذهن نبود که آثار بیشتری از این جهان ساخته شود و احتمالا دنباله این اثر نقش‌آفرینی هم در حال توسعه است. همچنین با نگاهی به آگهی‌های شغلی Avalanche Software درمی‌یابیم که ظاهرا این استودیو مشغول کار روی یک پروژه AAA معرفی‌نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده