// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۸

پلی استیشن به رکورد جدید در تعداد کاربرهای فعال رسید

به‌تازگی طی کنفرانس سونی در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۴ میلادی تایید شد که پلی استیشن رکورد جدید تعداد کاربرهای فعال را برای خود به ثبت رسانده است.

کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت Sony در نمایشگاه CES 2024 آمار تازه‌ای از گیمرهای پلی استیشن را به رسانه‌ها ارائه داد. سونی اعلام کرد که طی ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی، تعداد کاربرهای فعال ماهانه پلی استیشن برای اولین‌بار به ۱۲۳ میلیون نفر رسید.

پلی استیشن در دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی حدود ۱۱۲ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. همچنین داده‌های ثبت‌شده در سایت Statista نشان می‌دهند که چند سال پیش و در نقاط اوج قبلی، سونی تقریبا به ۱۱۴ میلیون کاربر فعال ماهانه پلی استیشن دست پیدا کرده بود. در نتیجه رکورد جدید افزایش قابل توجهی نسبت به آمار و ارقام قبلی دارد.

۱۲۳ میلیون کاربر فعال ماهانه پلی استیشن سونی

تعداد کاربرهای فعال ماهانه (Monthly Active Users/MAU) پلی استیشن، مجموع گیمرهایی را در نظر می‌گیرد که روی دستگاه‌های مختلف به‌صورت فعال مشغول استفاده از اکوسیستم PlayStation هستند. MAU معمولا بخشی از آماری است که شرکت‌های صاحب پلتفرم در صنعت بازی‌سازی، در جریان گزارش‌های مالی به صحبت درباره‌ی آن می‌پردازند.


منبع Sony - Global
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده