نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰

بازی GTA 5 را روی موبایل تجربه کنید

علاقه‌مندان به GTA V می‌توانند این بازی را با استفاده از شبیه‌ساز روی موبایل تجربه کنند.

بازی GTA V یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های دهه اخیر به حساب می‌آید و شرکت راک‌استار تاکنون آن‌ را روی کنسول‌های سه نسل اخیر و کامپیوتر عرضه کرده است. بااین‌وجود بازی GTA 5 روی موبایل‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار ندارد.

راک‌استار اخیرا بازسازی سه‌گانه خاطره‌انگیز و کلاسیک GTA را روی موبایل عرضه کرد که شامل به‌روزرسانی‌های بصری و بهبود‌های گرافیکی می‌شود. این مجموعه تاکنون با استقبال بالای بازیکن‌ها مواجه شده است و حالا به‌نظر می‌رسد طرفداران سری می‌توانند یک بازی جدید دیگر را روی موبایل تجربه کنند.

به‌گفته کاربران ردیت، در‌حال‌حاضر می‌توان بازی GTA V را با شبیه‌ساز Mobox روی گوشی Poco F3 که به پردازنده اسنپ‌دراگون 870 مجهز است با نرخ ۲۵ تا ۳۰ فریم بر ثانیه تجربه کرد. اجرای این بازی با شبیه‌ساز مذکور ، تجربه‌ای مشابه بازی کردن GTA 5 روی کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 را ارائه می‌دهد. درحالی‌که رزولوشن بازی تا حد زیادی کاهش می‌یابد اما اجرای آن را می‌توان به منزله یک شاهکار برای موبایل دانست.

طبق گزارش‌ها، تجربه GTA V با شبیه‌ساز Mobox با باگ‌های زیادی همراه است؛ بنابراین افراد علاقه‌مند می‌توانند برای داشتن تجربه‌ای بهتر از بازی روی موبایل تا مدت زمان بیشتری صبر کنند. همچنین استفاده از موبایل‌هایی با سخت‌افزار قدرتمندتر می‌تواند نرخ اجرای بازی را تا ۵۰ فریم بر ثانیه ارتقا دهد.


منبع Tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده