// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲

بازی Rise of the Ronin خشونت بالایی خواهد داشت

بازی Rise of the Ronin توسط وبسایت PEGI در اروپا رده‌بندی سنی شده است.

با اینکه سال ۲۰۲۳ یکی از بهترین سال‌های صنعت گیمینگ بود، اما همچنان در سال ۲۰۲۴ آثار زیادی وجود دارند که بازیکنان منتظر آن‌ها هستند. یکی از آثار بازی Rise of the Ronin است که اخیرا توسط PEGI در اروپا رده‌بندی سنی شده است و به‌خاطر مبارزاتش، رده‌بندی بزرگسال را دریافت کرده است. این اولین بازی استودیو تیم نینجا در چند سال گذشته است که روی سبک سولزلایک تمرکز ندارد.

رده‌بندی سنی بازی Rise of the Ronin در اروپا

بازی Rise of the Ronin به‌خاطر خشونت و قمار از سازمان اطلاعات بازی پان‌اروپا رده‌بندی +۱۸ را دریافت کرده است. با اینکه اطلاعات زیادی دراین وب‌سایت مشخص نشده‌اند، اما این رده‌بندی معمولا برای خشونت شدید و محتوای گرافیکی به آثار داده می‌شود. پس می‌توان انتظار داشت این اثر خشونت زیادی داشته باشد. البته این موارد در تریلرهای بازی هم حاضر بودند و اتفاق عجیبی رخ نداده است.

بازی Rise of the Ronin تنها برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و خبری از انتشار روی کنسول نسل قبل سونی نیست؛ زیرا سازندگان قصد داشتند از تمامی قدرت PS5 بهره ببرند. این اثر به‌نوعی مشابه Ghost of Tsushima است که سه سال پیش عرضه شد و با جهان‌باز و زیبای خود و مبارزات جذاب مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ممکن است بازی موردنظر تجربه مشابهی با خشونت بیشتری ارائه دهد و در بهترین حالت یکی از بهترین آثار اکشن سامورایی بازار شود.

بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده