// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

مایکروسافت انتظار زیادی از Senua’s Saga: Hellblade 2 دارد

به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت انتظارات زیادی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از نظر نمره متاکریتیک دارد.

سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای مایکروسافت بود و فهرست بازی‌های فرست‌-پارتی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با عرضه آثاری مثل Hi-Fi Rush، فورزا موتوراسپورت و استارفیلد گسترش پیدا کرد. انتظار می‌رود که کنسول نسل ۹ ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ هم مسیر مشابه یا حتی بهتری را در پیش بگیرد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو نینجا تئوری یکی از مورد انتظارترین آثار استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس است که در سال جاری تقدیم طرفدارها می‌شود و انتظار می‌رود مانند نسخه قبلی با تحسین منتقدها روبه‌رو شود. به‌نظر می‌رسد که خود مایکروسافت هم انتظار موفقیت چشم‌گیر این ویدیوگیم را دارد.

افشاگری باسابقه با نام NateTheHate در جریان پادکست Spawncast گفت که طبق شنیده‌هایش مایکروسافت پیش‌بینی می‌کند بازی هل‌بلید ۲ متای بالای ۹۰ دریافت کند. او مطمئن نیست که انتظارات این شرکت براساس نقدهای شبیه‌سازی‌شده داخلی است یا از نقدهای شبیه‌سازی‌شده خارجی هم کمک گرفته شده است، اما درهرصورت ردموندی‌ها روی استقبال گسترده منتقدها از این بازی اکشن ماجراجویی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

البته همواره نقدهای شبیه‌سازی‌شده مطابق نقدهای واقعی عمل نمی‌کنند. برای مثال فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس سال گذشته اظهار داشت که این شرکت انتظار حداقل متای ۷۰ را برای بازی اول-شخص شوتر Redfall شرکت بتسدا داشت، اما این محصول روی کنسول‌ها متا ۵۶ و در پی‌سی متا ۵۳ را به‌دست آورد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. مایکروسافت سال گذشته اعلام کرده بود که این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود و بعدها مت بوتی، رئیس محتوا و استودیوهای ایکس باکس هم اظهارنظر مشابهی داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده