// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه کامپیوتر GTA: The Trilogy – The Definitive احتمالا بهبود می‌یابد

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار قصد انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای بهینه‌سازی نسخه کامپیوتر بازی GTA: The Trilogy – The Definitive را دارد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition آخرین محصولی است که راک‌استار تقدیم طرفدارها کرد. این بازی توسط گیمرها و منتقدهای زیادی مورد انتقاد قرار گرفت؛ چراکه بازی با مشکلات فنی بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کرد. این بازی حتی پس از گذشت چند سال از عرضه همچنان در وضعیتی به‌سر می‌برد که جای زیادی برای اصلاح دارد، اما ظاهرا این اصلاحات در آینده‌ای نزدیک حداقل برای نسخه PC اتفاق خواهند افتاد.

یکی از کاربران با مشاهده اطلاعات جدید روی صفحه این سه‌گانه در SeamDB اعلام کرد که شرکت Rockstar مشغول بهینه‌سازی بازی است و به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران استیم منتشر خواهد کرد. او ادعا می‌کند که این اطلاعات جدید «یک فعالیت و اتفاق واقعی است» و نه تغییرات ساده که در بازی‌های متفاوت رخ می‌دهد. درحال‌حاضر مشخص نیست که در صورت صحت این ادعا، چه پلتفرم‌هایی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، iOS و اندروید قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده