// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۲

بازی رومیزی هیلو ساخته می‌‌شود

استودیو ۳۴۳ اینداستریز با همکاری Mantic Games در حال ساخت یک بازی رومیزی براساس مجموعه هیلو است.

براساس اطلاعات منتشر شده، استودیو ۳۴۳ اینداستریز در همکاری با Mantic Games مشغول ساخت یک بازی رومیزی براساس دنیای هیلو است که در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور یا مهر ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. این بازی بر پایه‌ی مفهوم مینیاتوری است و مجسمه‌های کوچک اسپارتان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بازی رومیزی هیلو با عنوان «تجربه بازی مبارزه‌ای گروهی که به شکل ماهرانه‌ای خلق شده است» تبلیغ می‌شود.

منتیک گیمز پیش‌تر آثاری مثل Kings of War ،Armanda ،Deadzone و Hellboy: The Board Game را ساخته است و اکنون با ساختن بازی رومیزی‌ هیلو پا به دنیای سبک علمی تخیلی می‌گذارد. جان فرند، رئیس هیلو و محصولات ایکس باکس، با دیدگاه مثبتی در مورد این بازی رومیزی گفت:

«ما با همکاری گروه منتیک گیمز بازی رومیزی Halo را در سال ۲۰۲۴ در اختیار طرفداران قرار خواهیم داد و از این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم. منتیک گیمز در ساخت بازی‌های رومیزی تبحر دارد و این مهارت به‌سادگی در کیفیت کارهای آن‌ها قابل مشاهده است. من به‌دلیل علاقه‌ی زیاد آن‌ها به ساخت درست بازی رومیزی از هیلو هیجان‌زده هستم.»

کواپ بازی Halo Infinite

طی گزارشی اعلام شد که پیش‌نمایشی از بازی رومیزی هیلو در مارس ۲۰۲۴ در دسترس عموم قرار می‌‌گیرد؛ این خبر حاکی از فاصله‌ زمانی کم تا رونمایی از مجسمه‌های مینیاتوری بازی است که اساس و پایه‌ی آن را مشخص می‌کند. پس از انتشار آثاری مانند Baldur's Gate 3 که دنیای Dungeons and Dragons را دوباره به میدان‌ها آورد بازی‌های رومیزی به‌تازگی توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

رئیس گروه منتیک گیمز نیز طی بیانه‌ای مثبت نظر خود در مورد ساخت بازی رومیزی Halo را این‌چنین بیان کرد:

«ما از همکاری با استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای ساخت بازی رومیزی هیلو و عرضه‌ی آن به تمام دنیا بسیار هیجان‌زده هستیم. مبارزه کردن با حرکت دادن اسپارتان‌‌ها از سنگرها در این بازی رومیزی، تجربه‌ی خاصی برای بازیکن‌ها خواهد بود. این بازی رومیزی یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و رقابتی است که توسط گروهی از مجسمه‌سازان، هنرمندان و طراحان خلاق در دست ساخت قرار دارد.»


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده