// شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰

بازی جدید Lords of the Fallen احتمالا در راه است

علامت‌ تجاری Death of the Fallen ثبت شده است که مرتبط‌با سری Lords of the Fallen است.

بازی Lords of the Fallen برای CI Games موفقیت‌آمیز بوده است. این بازی توانست یک میلیون نسخه بفروشد و انتظار می‌رود در چند سال آینده ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کند. استودیو هکس‌ورکز همین‌حالا هم روی بازی جدیدی با نام پروژه ۳ کار می‌کند که یک بازی اکشن نقش‌آفرینی AAA است. اکنون یک علامت تجاری ثبت‌شده به ارتباط این بازی با Lords of the Fallen اشاره می‌کند.

سی‌آی گیمز در روز ۱۳ دی (۳ ژانویه) علامت تجاری Death of the Fallen را ثبت کرده است. مشخص نیست آیا این اثر یک اسپین-آف است یا در جهان مشترکی رخ می‌دهد؛ اما این ناشر در وبیناری در نوامبر گذشته گفته شده بود پروژه ۳ روی شناخت و موفقیت Lords of the Fallen تاکید خواهد کرد. همچنین این پروژه با گزینه‌های گیم‌پلی جاه‌طلبانه‌تر و عامه‌پسندتری ساخته می‌شود و از تجربیات، دانش و آموخته‌های مهم بازی سولزلایک موردنظر بهره خواهد برد. موتور ساخت بازی هم مجددا آنریل انجین ۵ خواهد بود.

بازی Death of the Fallen برای عرضه در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است؛ درحالی‌که پروژه ۳ اوایل ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. باید ببینیم این دو بازی یک اثر هستند یا خیر؛ اما درعین‌حال این امکان وجود دارد که به‌شکل دیگری با هم مرتبط باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده