نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷

بازی چندنفره Horizon احتمالا برای پلی استیشن 5 عرضه نمی‌شود

براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده، اسپین‌آف مجموعه هورایزن با نام Project Skyline همچنان در دست ساخت است.

اگر از طرفداران مجموعه هورایزن باشید، احتمالا مدتی است که بارها شایعات توسعه بازی MMO نقش‌آفرینی این مجموعه تحت عنوان Project Skyline را شنیده‌اید.

حال پس از اینکه مدتی خبر تازه‌ای از این بازی در دست ساخت منتشر نشده بود؛ اما به‌تازگی یک فرد فعال در حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی با انتشار گزارشی اطلاعات جدیدی از Skyline ارائه داده است. براساس اطلاعات منتشر شده از پروفایل سازندگان سابق استودیو NCSoft در لیندکین و فیسبوک، به‌نظر می‌رسد این بازی در خوشبینانه‌ترین حالت سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد، اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد و آن هم این است که پلتفرم پی سی و گوشی‌های هوشمند این‌بار میزبان این بازی خواهند بود.

با استناد به این اطلاعات، روند توسعه پروژه Skyline از سال ۲۰۲۱ شروع شده است و بیش‌از ۱۴۰ نفر روی این بازی کار می‌کنند. البته نکته جالب توجه این است که به‌نظر می‌رسد استودیوی گوریلا گیمز نام نهایی این پروژه را انتخاب کرده‌‌ است و قرار است بازی MMO نقش‌آفرینی هورایزن با نام Land of Salvation روانه بازار شود.

در بخشی از گزارش رسانه‌ای شده، نشان می‌دهد که تیم توسعه این بازی در حال تکمیل شدن است. نکته عجیب و شوکه کننده این است که در حال حاضر بازی Land of Salvation تنها برای پلتفرم‌های پی سی و تلفن‌های هوشمند در دست ساخت قرار دارد. البته این موضوع صرفا به این معنی نخواهد بود که این اثر برای پلی استیشن 5 عرضه نخواهد شد. بلکه تا انتشار اطلاعات رسمی تیم سازنده باید منتظر ماند تا پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص شوند.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از پروژه Land of Salvation را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده