نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴

تریلر کراس‌اور ایپکس لجندز و فاینال فانتزی ۷ مبارزه با شمشیر باستر را نشان می‌دهد

تریلر گیم‌پلی رویداد کراس‌اور Apex Legends با Final Fantasy 7 Rebirth به نمایش مبارزه با شمشیر باستر می‌پردازد.

استودیو ریسپاون اینترتینمنت اولین رویداد مهم بازی چندنفره Apex Legends در سال جدید را به‌زودی آغاز می‌کند. این رویداد شامل محتوای کراس‌اور با بازی Final Fantasy 7 Rebirth خواهد بود که در بازه زمانی ۱۹ دی تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ (۹ ژانویه تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴) برگزار می‌شود. در این رویداد به‌جای برگزاری رقابت‌های بتل‌ رویال بدون رتبه‌بندی، یک Takeover ویژه برگزار می‌شود که بازیکن‌ها می‌توانند با شرکت در آن به انواع محتوا و تجهیزات تازه ازجمله شمشیر Buster R2R5 و ضمیمه‌های سلاح Materia دسترسی پیدا کنند که همگی از بازی فاینال فانتزی ۷ آمده‌اند.

در تریلر گیم‌پلی این رویداد کراس‌اور می‌توانیم نگاهی به مبارزه با شمشیر باستر داشته باشیم. بازیکن‌ها می‌توانند با این شمشیر انواع حمله‌های سبک و سنگین، جاخالی و دفاع برای کاهش صدمه را انجام دهند. مبارزه با این شمشیر به‌مرور نوار مخصوص Limit Break را شارژ می‌کند تا درنهایت بازیکن بتواند فن Omnislash را روی دشمن نگون‌بخت خود اجرا کند. همچنین ضمیمه‌های Materia به‌شکل تصادفی و ازطریق Cactuar Tick ظاهر می‌شوند و مزایای مختلفی ازجمله بازیابی نوار سلامت ازطریق ضربه‌زدن، یافتن نقاط ضعف دشمن و موارد دیگر را دردسترس قرار می‌دهند.

باید توجه داشت که تنها چند سلاح خاص را می‌توان با ضمیمه‌های Materia تجهیز کرد. در این رویداد ۳۶ آیتم تزئینی برای شخصی‌سازی به بازیکن اهدا می‌شود که ازطریق جمع‌آوری جعبه‌های مخصوص می‌توان آن‌ها را به‌دست آورد. این آیتم‌ها شامل پوسته‌های ویژه برای هورایزن و نیوکسل به‌همراه پوسته شمشیر باستر R5 برای تمام شخصیت‌های درون بازی است. کسانی که بتوانند تمام آیتم‌های تزئینی بازی را جمع‌آوری کنند، بسته One-Winged Angel Death را دریافت می‌کنند که شامل آیتم‌های سفارشی ویژه برای تمام قهرمان‌های Apex Legends است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده