نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰

گیمرهای دیابلو ۴ آمار عجیب‌وغریبی را به ثبت رسانده‌اند

شرکت بلیزارد اینترتینمنت آمار و جزئیات جذابی از عملکرد بازیکن‌‌های Diablo 4 در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد.

شرکت Blizzard Entertainment در ماه ژوئن ۲۰۲۳ به انتظار طرفدارهای دیابلو پایان داد و چهارمین نسخه مجموعه را به بازار عرضه کرد. این بازی در زمان انتشار با استقبال فوق‌العاده بازیکن‌ها مواجه شد و رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌های تاریخ بلیزارد را به ثبت رساند. با اینکه این بازی پس از عرضه فرازونشیب‌های زیادی داشت، تیم توسعه تلاش کرد تا باتوجه‌به درخواست‌های بازیکن‌ها و عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف به‌مرور شرایط بازی را بهبود ببخشد.

اکنون آمار و ارقام جدید نشان می‌دهند که بازیکن‌ها در سال گذشته به‌خوبی سرگرم تجربه Diablo 4 بوده‌اند. شرکت بلیزارد در توئیت جدیدی اعلام کرد گیمرهای Diablo 4 در سال ۲۰۲۳ بیش از یک تریلیون هیولا را سلاخی کرده‌اند و دو کلاس جادوگر و نکرومانسر بین بازیکن‌ها محبوب‌تر بوده‌اند. باس‌ The Butcher در سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون بازیکن را به کام مرگ فرستاده است و حدود ۲.۴ میلیون بازیکن در حالت هاردکور با مرگ مواجه شدند.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت همچنان برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از بازی Diablo 4 در سال جدید دارد که اولین آن‌ عرضه فصل سوم در اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۴ است. علاوه‌براین اولین بسته الحاقی پولی بازی به نام Vessel of Hatred در سال جاری منتشر می‌شود که در تابستان می‌توانیم اولین جزئیات آن را به‌دست آوریم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده