نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater لو رفت؟

شرکت سونی با پخش تریلر جدیدی به نمایش برخی از بازی‌های پلی استیشن پرداخت که در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها خواهند شد.

شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی‌های سال ۲۰۲۴ پلی استیشن را در کانال یوتیوب خود پخش کرد که از عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال جاری حکایت دارد. این ویدیو شماری از آثاری را به نمایش در می‌آورد که در سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها می‌شود و در میان آن‌ها ریمیک متال گیر سالید ۳ نیز به چشم می‌خورد.

شرکت سونی در رویداد PlayStation Showcase سال ۲۰۲۳ از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی کرد. ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» در گذشته شرکت Konami تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی مخفی‌کاری با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد.

هنوز زمان دقیق عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater مشخص نیست، اما این بازسازی در زمان عرضه به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه خواهد یافت.

ویدیو تازه پلی استیشن همچنین به نمایش آثار دیگری ازجمله بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، بازی Final Fantasy 7: Rebirth، بازی Dragon’s Dogma 2 و بازی The Last of Us Part 2 Remastered می‌پردازد که در سال جاری روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر به کانال یوتیوب پلی استیشن مراجعه کنید.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده