نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه بهبودیافته بالدرز گیت ۱ و ۲ احتمالا به گیم پس می‌آیند

اعلانیه اخیر مایکروسافت احتمالا به راه‌یابی دو نسخه اول مجموعه Baldur’s Gate به سرویس اشتراکی گیم پس اشاره دارد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت Microsoft راه‌یابی دو نسخه اول مجموعه بازی‌های Baldur’s Gate به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس را به‌طور تصادفی فاش کرده است. همان‌طور که رسانه TrueAchievements گزارش داد، مایکروسافت اعلان‌هایی مرتبط با عرضه نسخه بهبودیافته بازی Baldur’s Gate و نسخه بهبودیافته بازی Baldur’s Gate 2 را برای کاربرانی ارسال کرده است که از نرم‌افزار گیم پس روی موبایل استفاده می‌کنند.

در متن این اعلامیه آمده است: «بار دیگر به‌سراغ تجربه دو بازی نقش‌آفرینی کلاسیک [Baldur’s Gate] بروید. قهرمان خود را با گزینه‌های سفارشی‌ متعدد خلق کنید. متحدان شجاع را به خدمت بگیرید و برای جست‌وجوی پاداش و حقیقت در قلمروهای عرفانی به ماجراجویی بپردازید. بازی‌های بالدرز گیت ۱ و بالدرز گیت ۲ را با گیم پس تجربه کنید.»

بااین‌حال برخی کاربران گمان می‌کنند ارسال این پیام، یک اشتباه از سوی مایکروسافت بوده است؛ زیرا بازی‌های نیمه اول ژانویه ۲۰۲۴ برای گیم پس کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شده‌اند و در میان آن‌ها اثری از بالدرز گیت نیست. بااینکه بازی Baldur’s Gate 3 به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای دست یافت و توانست نام استودیو Larian را بر سر زبان‌ها بیندازد، اما دو نسخه قبلی این مجموعه هم از داستانی غنی و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نقش‌آفرینی برخوردار هستند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده