نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

بازی Dave the Diver فروش عالی را تجربه کرده است

فروش بازی آرامش‌بخش و خلاقانه Dave the Diver از سه میلیون واحد فراتر رفته است.

در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه بسیاری از بازی‌های بزرگ AAA و باکیفیت بودیم که مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. دراین‌میان چند بازی مستقل و کوچک عرضه شدند که توانستند نظر بازیکن‌ها را به خود جلب کنند که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها بازی ماجراجویی و ماهیگیری Dave the Diver از استودیو Mintrocket است. طبق جدیدترین اخبار مشخص شد این بازی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده موفق شده است علاوه‌بر دریافت نمرات خوب از منتقدان، از نظر تجاری عملکرد قابل قبولی را به ثبت برساند.

استودیو Mintrocket اخیرا در حساب توییتر خود اعلام کرد فروش بازی Dave the Diver در سراسر جهان از سه میلیون نسخه فراتر رفته است. باتوجه‌به اینکه بازی کمتر از ۶ ماه پیش منتشر شده است، این آمار فروش را می‌توان به‌عنوان یک موفقیت تجاری و دستاورد بزرگ برای سازندگان Dave the Diver به حساب آورد. به‌نظر می‌رسد محتوای پس از عرضه بازی که در قالب به‌روزرسانی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفتند نیز از دلایل احتمالی این موفقیت تجاری بوده است.

بازی Dave the Diver در ماه ژوئن سال گذشته برای کامپیوترها عرضه شد و پس از آن در ماه اکتبر در دسترس بازیکن‌های نینتندو سوییچ قرار گرفت. سازندگان این بازی هنوز جزئیاتی در مورد عرضه بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر نکرده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده