نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

چهار بازی به‌زودی گیم پس را ترک می‌کنند

با اعلام مایکروسافت، چهار بازی سرویس ایکس باکس گیم پس را در ماه ژانویه ترک می‌کنند.

شرکت مایکروسافت فهرستی از بازی‌هایی را که به‌زودی از سرویس گیم پس کنسول‌ها و کامپیوتر ترک می‌کنند اعلام کرده است. طبق این اعلامیه، چهار بازی Persona 3 Portable ،Persona 4 Golden ،MotoGP 22 و Garden Story به‌طور همزمان در تاریخ ۲۵ دی (۱۵ ژانویه) از دسترس مشترکان گیم پس خارج خواهند شد.

باتوجه‌به آمارها و تخمین‌ها، بازیکن‌ها برای به‌دست آوردن تمام آچیومنت‌های دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden بین ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت زمان نیاز دارند؛ بنابراین افراد علاقه‌مند باید از فرصت باقیمانده برای کامل کردن بازی‌ها استفاده کنند. همچنین بازیکن‌هایی که فرصت کمتری دارند، می‌توانند برای به‌دست آوردن آچیومنت‌های MotoGP 22 و Garden Story که به ترتیب حدود ۳۰ و ۲۰ ساعت زمان نیاز دارند، اقدام کنند.

دراین‌میان نام بازی GTA V همچنان در بخش «خروج به‌زودی» اپ گیم پس نمایش داده می‌شود اما هنوز تاریخ خروج آن مشخص نیست. با اینکه بازیکن‌ها در سال گذشته پیام‌هایی مبنی‌بر خروج این بازی در ماه دسامبر دریافت کرده بودند اما همچنان امکان تجربه آن در دسترس است. تاکنون تایید شده است دو بازی در ماه ژانویه به سرویس گیم پس اضافه خواهند شد که برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد آن‌ها باید منتظر اعلامیه‌ مایکروسافت در آینده منتظر بمانیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده