نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

تلاش برای اذیت صداپیشه GTA 5 حین استریم ناکام ماند

ند لوک، صداپیشه مایکل د سانتا در بازی Grand Theft Auto 5 بار دیگر در حین استریم مورد اذیت و آزار افرادی قرار گرفت.

چند وقتی است که ند لوک، صداپیشه مایکل در جی‌تی‌ای ۵ به استریم بازی GTA 5 در بوتیوب می‌پردازد. مدتی پیش او مشغول استریم بود که با دریافت یک تماس تلفنی متوجه شد که فردی پلیس را به قصد اذیت به خانه او فراخوانده است؛ درنتیجه استریم را به پایان رساند. این کار Swatting نام دارد و تا به حال برای چندین استریمر پیش آمده است؛ طوری‌که پلیس‌ها مسلحانه به خانه آن‌ها رفته‌اند و حتی بعضی از استریمرها را دستگیر کرده‌اند.

حالا ند لوک پس از چند هفته بار دیگر در یکی از استریم‌های خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. او اخیرا در حال استریم بازی Grand Theft Auto 5 بود که بازهم تماسی دریافت کرد، اما خوشبختانه این دفعه هم مشکلی برایش پیش نیامد. زمانی‌که با او تماس گرفته شد، ند لوک با خونسردی رفتار کرد و پس از پایان تماس گفت: «خیلی خب، جالب بود. تلاش خوبی بود، ولی نتیجه‌ای نداشت. یک روز دیگر در محله، مثل آقای راجرز.»

متاسفانه پیشگیری از Swatting تقریبا غیرممکن است؛ زیرا ردیابی فرد تماس‌گیرنده با پلیس کار دشواری است و با استفاده از ابزارهای مدرن، امکان گمراهی پلیس‌ها بیشتر شده است. در چند سال اخیر تعداد حوادث Swatting به‌شدت افزایش پیدا کرده و حتی در چند مورد منجربه کشته‌شدن افرادی شده است.

ند لوک پس از آغاز تولید محتوا در یوتیوب موفق شده است تا بیش از ۱۷۵ هزار بیننده جذب کند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده