نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Final Fantasy 7 Rebirth پایان حیرت‌انگیزی خواهد داشت

توسعه‌دهنده Final Fantasy 7 Rebirth می‌گوید که پایان داستان بازی بسیاری از گیمرها را شوکه خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهنده‌های بازی موردانتظار Final Fantasy 7 Rebirth، یک پایان‌بندی هیجان‌انگیز را برای داستان در نظر گرفته‌اند. به عقیده آن‌ها پایان داستان می‌تواند باعث حیرت بسیاری از بازیکن‌ها ازجمله افرادی شود که بارها نسخه اصلی فاینال فانتزی ۷ را تجربه کرده‌اند.

باتوجه‌به اینکه بازی Final Fantasy 7 Rebirth دنباله‌ای بر داستان نسخه ریمیک سال ۲۰۲۰ خواهد بود، تیم سازنده تأیید کرده است که داستان آن بعد از تعیین سرنوشت Aerith به اتمام می‌رسد. نظر به اینکه با یک بازسازی مواجه هستیم، بسیاری از بازیکن‌ها که قبلا نسخه اصلی را بارها تجربه کرده‌اند، می‌توانند در مورد پایان Rebirth پیش‌بینی‌های درستی داشته باشند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد اسکوئر انیکس ابتکار عمل جالبی برای این پایان‌بندی به خرج داده است تا برای تمام گیمرها حتی بازیکن‌های نسخه اصلی شوکه‌کننده باشد.

گیم اینفورمر اخیرا مصاحبه‌ای با سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth داشت که در آن پیرامون پایان داستان به گفت‌وگو پرداختند. با اینکه تیم توسعه سعی کرد در مورد پایان داستان به جزئیات زیادی اشاره نکند، اما در ادامه توضیح داد: «ما به چیزی دست یافته‌ایم تا حتی گیمرهایی هم که چندین بار صحنه پایانی ریبرث در بازی اصلی را تجربه کرده‌اند، شوکه شوند. من معتقدم روشی که ما آن صحنه را به تصویر کشیده‌ایم، برای هر دو گروه بازیکن‌های قدیمی و تازه‌وارد احساس جدیدی را به‌همراه دارد. ما موفق شدیم چیزی که واقعا می‌خواستیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.»

در ادامه مصاحبه تتسویا نومورا، کارگردان خلاقیت Final Fantasy 7 Rebirth توضیح داد شرکت اسکوئر انیکس افکار جالبی پیرامون داستان این بازی دارد و از تیم سازنده خواسته است تا مفهوم «مرگ و زندگی» را به تصویر بکشند. او در ادامه تأکید کرد که اگر شخصیتی در طول داستان بمیرد، دیگر به دنیا باز نمی‌گردد. بااین‌حال می‌دانیم که Rebirth به معنای تولد دوباره است و احتمالا می‌تواند به زنده‌شدن یکی از شخصیت‌های مهم داستانی پس از مرگ اشاره کند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده