نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Marvel’s Wolverine احتمالا دارای حالت کوآپ است

در ادامه بررسی اسناد فاش شده استودیوی اینسامنیاک گیمز توسط کاربران، دریافتیم که احتمالا بازی Marvel’s Wolverine شامل یک حالت کوآپ خواهد شد.

مدتی پیش یک گروه باج‌افزاری با نام Rhysida توانست تا با هک کردن استودیوی اینسامنیاک گیمز به اسناد و فایل‌های محرمانه آن دست پیدا کند. این گروه پس از اینکه اینسامنیاک حاضر به پرداخت مبلغ درخواستی آن‌ها نشد، تمام فایل‌ها و اسناد استودیو را در اینترنت منتشر کرد، این اسناد حجمی معادل ۱/۷ ترابایت داشتند و در مجموع شامل ۱/۳ میلیون فایل مختلف می‌شدند.

این اتفاق باعث شد تا اطلاعات کارکنان استودیو، برنامه کاری و پروژه‌های در دست ساخت آن، یک بیلد قابل بازی از Marvel’s Wolverine و همچنین مقدار زیادی اطلاعات مالی مربوط‌به اینسامنیاک و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی لو بروند و در دسترس عموم قرار بگیرند. حالا این‌طور که به‌نظر می‌رسد، یکی از کاربران موفق شده است تا با تجزیه و تحلیل فایل‌های فاش شده مربوط‌به اینسامنیاک، اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Wolverine به‌دست بیاورد.

این کاربر که در انجمن ردیت با نام VISCERAL فعالیت می‌کند، اخیرا در یکی از فایل‌ها اشاره‌هایی به دو کلاینت که باید با یکدیگر همگام شوند، پیدا کرده است و احتمالا این فایل مربوط‌به یک تجربه کوآپ است. کاربران حدس می‌زنند که باتوجه‌به این اشاره‌ها، احتمالا بازی Marvel’s Wolverine شامل یک حالت کوآپ خواهد بود که در آن دو بازیکن باید با همکاری یکدیگر بازی را جلو ببرند.

تیغه های تیز و خون آلود بیرون آمده از دست ولورین در بازی انحصاری استودیو اینسامنیاک گیمز برای پلی استیشن 5 سونی

هنوز مشخص نیست که این بخش کوآپ به چه شکلی درون بازی اجرا خواهد شد و ولورین قرار است در آن به چه شخصیتی همکاری داشته باشد. از آنجایی‌که پیش از این اینسامنیاک سه بازی مختلف با محوریت شخصیت اسپایدرمن توسعه داده بود و همچنین تأیید شده است که Marvel’s Wolverine با این آثار در یک جهان اتفاق می‌افتد، احتمال دارد که درکنار ولورین، بازیکن دیگر کنترل مرد عنکبوتی را برعهده بگیرد، حتی شاید شاهد حضور او در بخش داستانی بازی باشیم.

البته این احتمال وجود دارد که این بخش کوآپ به بازی X-Men اینسامنیاک مربوط باشد که طبق اسناد فاش شده، برای انتشار در سال ۲۰۳۰ برنامه‌ریزی شده است. طبق اطلاعات فاش شده، بازی Marvel’s Wolverine در سال ۲۰۲۶ به شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. اینسامنیاک درکنار این پروژه روی یک اسپین‌آف از مرد عنکبوتی با محوریت شخصیت ونوم، نسخه جدید مجموعه بازی‌های Ratchet and Clank و بازی Marvel’s Spider-Man 3 کار می‌کند که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده