// شنبه, ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰

سیری ممکن است شخصیت اصلی بازی ویچر ۴ باشد

صداپیشه شخصیت گرالت در سری ویچر ایده‌های خود درباره The Witcher 4 را به اشتراک گذاشته است.

اخیرا داگ کاکل، صداپیشه شخصیت گرالت ریویا در سری ویچر درباره ایده‌های خود پیرامون The Witcher 4 صحبت کرده است. فعلا اطلاعات اندکی از نسخه چهارم این سری داریم و سی دی پراجکت رد غیر از انتشار یک تصویر، تنها اعلام کرده است این بازی با اسم رمز پولاریس شناخته می‌شود. اکنون کاکل درباره انتظارات خود از این بازی موردانتظار سخن گفته است.

او در مصاحبه‌ای گفت نمی‌داند استودیو سازنده چه برنامه‌هایی در سر دارد، اما فکر می‌کند تمرکز سری از گرالت به سیری منتقل خواهد شد و سیری شخصیت قابل بازی نسخه چهارم می‌شود. او مجموعه کتاب‌های ویچر را دلیل ادعای خود دانست و اذعان داشت صحنه‌های قابل بازی سیری در The Witcher 3: Wild Hunt روشی برای سی دی پراجکت رد است تا او را به قهرمان بعدی سری تبدیل کند.

در ادامه مطلب شاهد اسپویل داستان کتاب‌های ویچر هستیم.

کاکل گفت: «تمرکز آن‌ها در این بازی روی گرالت نخواهد بود. آن‌ها این را گفته‌اند پس به‌شدت منتظرم ببینم تمرکز آن‌ها روی کدام شخصیت است. من ایده‌هایی در سر دارم. بهترین نظریه‌ای که شنیده‌ام چون منطقی است، این است که به‌صورتی روی ماجراجویی‌های سیری تمرکز خواهند کرد. چون سیری در کتاب‌ها بین جهان‌ها و بُعدها سفر می‌کند. این یکی از قدرت‌های اوست و در بازی هم مقداری از این قدرت استفاده می‌کند. پس فکر می‌کنم تمرکز کردن ویچر ۴ روی ماجراجویی‌های سیری جذاب خواهد بود».

استودیو CD Projekt Red جزئیات چندانی از The Witcher 4 منتشر نکرده است. پس از پایان کار این استودیو با بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، ویچر بعدی پروژه اصلی این سازنده خواهد بود و احتمال دارد در سال ۲۰۲۴ اطلاعاتی از این بازی منتشر شود. همچنین CDPR تایید کرده است ویچر ۵ و ویچر ۶ و بازسازی ویچر اصلی هم در راه خواهند بود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده