نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

بازی GTA 5 احتمالا به کنسول جدیدی می‌آید

این‌طور که به‌نظر می‌رسد پس از ۱۰ سال از انتشار بازی GTA 5، قرار است شاهد راه پیدا کردن این بازی به کنسول نینتندو سوییچ باشیم.

پس از لو رفتن کد منبع بازی Grand Theft Auto 5، بسیاری از افراد شروع به بررسی آن کردند تا اطلاعات جدیدی در مورد بازی پیدا کنند. حالا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس گزارش داده است که نسخه نینتندو سوییچ این بازی در کد منبع بازی موجود است که این نشان می‌دهد راک‌استار گیمز روی توسعه بازی GTA 5 برای این کنسول کار می‌کند.

راک‌استار گیمز در چند سال اخیر بازی Red Dead Redemption و بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است. از آن‌جایی‌که GTA 5 یک بازی نسل هفتمی است که برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 هم منتشر شده بود و همچنین محبوبیت بالایی دارد، قطعا انتشار آن روی نینتندو سوییچ موضوع تعجب‌آوری نیست، زیرا تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون واحد از این کنسول فروخته شده است و در دسترس قرار گرفتن بازی روی این پلتفرم، به افزایش فروش آن کمک خواهد کرد.

در حال حاضر راک‌استار گیمز انتشار بازی Grand Theft Auto 5 را برای کنسول نینتندو سوییچ تأیید نکرده است، این شرکت فعلا مشغول کار روی بازی GTA 6 است که در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد و احتمالا پس از یک تأخیر یک یا دو ساله شاهد عرضه آن برای پلتفرم کامپیوتر خواهیم بود.

بازی GTA 5 هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. هنوز نمی‌دانیم که این اثر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود یا خیر؛ بنابراین باید منتظر اعلام رسمی راک‌استار باشیم.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده